Nystjärna skrev 2015-08-18 11:32:17 följande:
Usch idag är en tung dag. Jobbade igår kväll och morgon idag. Kan ju lugnt säga att jag är trött idag. :( Mitt illamående tycks också öka men än så länge under kontroll. Funderar på att kanske testa postafen ibland. Förr var de värst på kvällen. Men nu känns morgonen värre och ingen paus på dagen heller. Sen har jag upptäckt att jag inte kan dricka kaffe längre!! :( Jag som älskar kaffe!! Köpte till och med koffeinfritt kaffe nu när jag vart gravid. Men igår mådde jag så illa av de men trodde bara att magen var tom och de var därför. Men förut idag på jobbet blev jag sjukt illamående,kallsvettig och mådde ur dåligt. Så fick inte i mig det. Fick slå ut de. Bara tanken på att ta muggen eller när jag tog en klunk var hemsk. Trodde verkligen att jag skulle kräkas. Är de någon mer som fått gett upp kaffet?
Jag har med fått ge upp kaffet... Jag försökte in i det längsta, drack lite varje dag bara för att få ha det som vanligt. Vill ju att allt ska va som vanligt fastän jag är gravid
fast jag har mått illa av kaffe de andra gångerna med så det var bara att vänta sig. Med en av barna kunde jag inte ens se muggen jag brukade dricka kaffet i
försöker hålla illamåendet i schack jag med men kämpigt nu när man börjat jobba igen efter semestern...