maka011 skrev 2015-06-20 16:40:02 följande:
Var nyss på undersökning. Träffade en otroligt osympatisk läkare som fick mig att känna mig som en liten lort. Men på skärmen syntes ett pyttelitet tickande. Men är ju ingenting som garanterar att det inte är ett missfall på gång så nöjer mig med att pyret lever just nu. Vul på carlanderska 30/6.
Usch vad förbannad jag blir på den jäkla läkaren men SKÖNT att pyret lever!!! Det är allt vi kan göra, att ta det en dag i taget. Jag är skiträdd för missfall eftersom jag fick det förra försöket plus att jag blött lite tidigare i den här graviditeten. Bra med goda nyheter :)
helnil_ skrev 2015-06-20 16:35:35 följande:
Hur går det för er allihopa? :) jag är så jäkla trött hela tiden, det är det jag märker mest. Idag kom det också en illamåendeattack helt plötsligt, har inte mått illa tidigare. Annars känner jag mig som vanligt :) på torsdag är det dags för VUL är nervös och förväntansfull på samma gång. Tiden går så sakta! Nästa vecka går jag in i vecka 7 :)
Jag hoppas att det går fint! Tog min sista Lutinus igår, vilket känns skönt. Mår illa dygnet runt, vill inte äta något, sover helt utan hjälp (har tagit sömntabletter i några år innan vi blev med barn), knasig svullen mage, ömma bröst - lite av varje helt enkelt ;)