NovemberRain skrev 2015-06-16 08:47:11 följande:
Idag är det din tur för VUL Ananas! Låt oss veta hur det gick! :)
Min tur imorgon, supernervös, men det ska bli så skönt att slippa lutinus.
Om allt ser fint ut kommer vi att berätta för mina föräldrar på midsommar, har ni andra berättat än? Jobb osv väntar vi nog med till v 12, men mina föräldrar bor långt bort och jag vill träffa dem när vi berättar. Vi ses i under helgen men sen kanske det blir långt till nästa gång.
När och hur tänker ni berätta?
Går det att lägga in den listan med VUL, bf etc i trådstarten så det syns hela tiden?
Cyanea skrev 2015-06-16 14:51:22 följande:
Tråkigt att höra, Zamira, men Heja dig som är så underbart positiv!! Håller alla tummar jag kan för att det går bättre i augusti. Hoppas att du kan njuta tillfullo av sommaren. Var riktigt, riktigt syndig, det förtjänar du ;)
Ananas, hur har det gått för dig?? Är jättespänd!
Jag har, precis som du NovemberRain, VUL imorrn, och jag är inte så kaxig alls. Har fått några pyttesmå blödningar sedan plusset och jag bara väntar på att få höra att det är MF... Usch... Vill verkligen inte förlora ett till :'( Jag vill så gärna få behålla det här barnet. Någon annan som också blött lite, eller är det bara jag?
Tack tjejer! Det har gått jättebra!
Vilken lycka!!!
Allt såg fullt normalt ut för tiden och hjärtat pickade på bra. Min läkare var inte särskilt informativ, men som sagt allt såg bra ut. Det viktigaste.
Jag tänker berätta efter min semester, tror jag... jag går på semester i typ vecka 13 och sen har jag semester i 5 veckor.... men om magen fortsätter växa i denna takt så kanske jag får planera om
Också STOR skillnad mot förra gången. Jag skulle säga att jag kan jämföra magen nu i vecka 9 med min mage i vecka 15 förra gången....
Jag har inte blött något i någon av mina graviditeter, men många gör ju det.
Jag testar att lägga in listan i rubriken istället, bra idé!
Lycka till imorgon båda två! Håller tummarna!!