Tråden för oss som använder NaturalCycles
Minmillis skrev 2018-12-07 12:57:20 följande:
Jojjans skrev 2018-12-05 07:00:22 följande:
Ok, då började du nog med äl-tester alldeles för sent, äl lär redan ha varit när du började.
Om du vill avaktivera en temperatur så behöver du själv gå in på den dagen och markera den som avvikande. Det kommer ge dig en jämnare kurva. NC gör inte det automatiskt vad jag märkt iallafall. Även om du inte har en särskild anledning till att avaktivera den så ser den ju tydligt avvikande ut i förhållande till din kurva.
Häftigt att du känner igen symptomet! Hoppas att det går vägen för dig då :)
Jag hade missat att jag fått svar! Förstod nu hur jag skulle göra för att avaktivera en temp så gjorde de nu o då ser kurvan ut så här!
Det tycker jag som Jojjans ser mer rimligt ut. Tänkte faktiskt skriva till dig idag och fråga hur det hade gått

Jojjans skrev 2018-12-07 13:22:29 följande:
Det ser rimligt ut tycker jag! Men får jag fråga vad dom där hjärtana innan äl betyder? Dom ser ju inte likadans ut som det sista..
Det är om man lagt in att man haft skyddat sex. Minmillis har NC inställt på Prevent (det ser du genom att färgerna är rött och grönt istället för rött, rosa och grönt) så då kan man välja när man lägger in sex om det var skyddat eller oskyddat. Har man plan kan man inte det för då är det ju ganska o-troligt att man använder skydd