Tråden för oss som använder NaturalCycles
Jag hittade den, tack :) jag hoppas att jag har lika tur som du men det lutar nog mot att vi får försöka nästa månad igen...
Jag hittade den, tack :) jag hoppas att jag har lika tur som du men det lutar nog mot att vi får försöka nästa månad igen...
Nej, man vet aldrig, det är bara vänta o se. Vilken sjuuuukt lång cykel, helt obegripligt ju.
Ååå vilken underbar känsla det måste ha vart!
Hej alla! :)
Jag använder både NC och en app som heter min kalender. Den här månaden hade NC satt ut att jag skulle ha ägglossning nu på måndag men på min kalender nu på fredag. Så tog ett ägglossningstest nyss bara för att vara säker och nog visade det en glad gubbe. Kan ni också ha så att NC sätter ut fel? För det är inte första gången det händer.. Känns ju lite sådär att betala pengar när man kan tempa ändå och hålla koll och ha en gratis app istället.
Tack för svaret! Har du någon app att rekommendera? Kul att prova någon ny!
Hade ägglossning för en vecka sen. Inne på tredje dagen med extremt illamående och yrsel. Är det en möjligt att känna av en graviditet såhär tidigt? (Hade positivt ägglossningstest två dagar innan ägglossningen)
Behöver era räd nu!
Har börjat med Primolut Nor då jag ska utomlands & vill skjuta på mensen men då är frågan om jag bör hoppa över med temperaturmätningen?
Ska du fortsätta tempa även fast du är gravid alltså? Och varför? Rätt ny på det här med att tempa.
ÄL+7 / BIM -7 eller 8
Vart är er gräns för att ta gravtest? FF rekommenderar att jag skall testa BIM+1 (oregelbunden cykel) men misstänker att jag inte kommer orka vänta så länge. Så jäkla nyfiken.
Väldigt bra argument, hehe. Svårt att hålla fötterna på jorden i dessa väntetider.
Ojsan, bilden kom visst med två gånger.. Ops.