Tråden för oss som använder NaturalCycles
Så frustrerande.. ????
Denna temp är väl något man sätter som avvikande? Känns väldigt hög.
Jag har precis börjar med NC och misstänker att jag hade ägglossning redan CD 14-17 (spotting på CD 14 och temp kurvan ser ut såhär runt CD 16-17) ni som är mera erfarna vad tror ni?
Som Jojjans säger kan vi omöjligr veta eftersom du inte tempat de första 13 cykeldagarna. Men spontant skulle jag inte tro det. Om jag räknar dina cykeldagar rätt var CD14 en lördag - är du säker på att du tempat som du "ska" då? (Dvs samma tid på morgonen.)
Den natten mellan 14-25e (CD17) som är temp dippen så hade vi familje mys med barnen och sedan gick jag o la mig runt 10 o lyssna ljudbok o somna strax efter. Vakna ungefär kl 6 (min dotter är som en klocka så sällan jag får sova längre än kl 6 haha) jag är verkligen så förvirrad! :O men skulle ägglossningen kunnat vara på CD 17? (Temp dippen) ?
Hej allihopa!
Jag är ny här och rätt ny med NC... En fråga, hur gör ni när ni reser? Jag ska åka till LA och Hawaii över jul och nyår och då kommer ju sömnen bli påverkad = tempen knasig... Antar att jag hoppar över att tempa till jetlaggen har lagt sig? Eller köra på ändå med lägga in som avvikande?
Åhå, tack för tipset! Ska kolla in!
Har BIM 22 dec så hoppas på det men vill ändå ha en plan för hur jag ska lägga upp tempen :)
Har aldrig varit med om det. Men jag brukar alltid markera sim avvikande själv om det skiljer mer än 45 min för då har jag märkt att det börjar märkas i min temp
Ja det blev det! Men en väldigt konstig mens. Brukar ha 4-5 dagar där de tre första dagarna är mycket men nu har den varit säkert 7-8 dagar med väldigt lite hela tiden.
Läste någonstans att mensen kan bli så om man inte fått ägglossning?!
Jag tog äl test som va negativta CD 21-CD25!
Ja dag 16 är hög men den är redan aktiv! Har inte fått någon avvikande hittills men de lär la komma. Jag skulle gissa äl på CD 19 för hade så ont när han kom djupt i mig när vi hade sex den dagen. Va som att se tog stopp. Har två barn sedan innan och har bara känt detta två gånger innan o då har jag plussat 11 dagar senare! Men kan ju vara så att smärtan inte är ägglossning utan att ägglossning redan varit? Hmmm