Tråden för oss som använder NaturalCycles
Jo så är det ju. Men eftersom man bara kan se när den redan vart så kan test verkligen vara en bra hjälp ju :)
Sedan har min förflyttat sig i appen flera ggr.

Jo så är det ju. Men eftersom man bara kan se när den redan vart så kan test verkligen vara en bra hjälp ju :)
Sedan har min förflyttat sig i appen flera ggr.
Fast jag är 100% säker på att jag haft äl. Kände sån älsmärta så det inte är klokt. Fick fast glad smiley samt stegring på ältest dagen och nästa minskade stegringen samt kände extrem smärta så jag vet till nästan 100% att jag hade äl. Sen har jag inte tempat sen 5 år tillbaka ( innan grav osv ) så den basala linjen är inte korrekt för tillfället. Utan från den perioden. Isåfall är det mer att jag inye får bea sömn pga sonen på 7 månader!
Vill bara uppdatera och säga att jag registrerade första höga tempen och fick då ut på fertility friend ( snabbare än NC att hitta äl )att dom hittat ÄL - den dagen som jag faktiskt hade äl!! Så glad tack! Skickar charten.
Jag är gravid! äl+10 idag.
Borde inte temperaturen öka mer än så här efter äl??
Räknat från när?
Om jag räknar rätt blir det ca 0,25 som är skillnaden i temperatur. Vad tyder det på att det är lite lägre ?
Tack!
Ska man ringa kvinnokliniken, eller hur går man tillväga för att hitta en gyn som man får en tid hos snart?
har varit på fertilitetsutredning, men den visade inget avvikande..
Nu skriver jag här igen, börjar bli knäpp haha!
Inväntade min mens (som jag skulle fått i tisdags) men ingenting ännu. Har sen söndags haft ömma och svullna bröst, inga flytningar och lite smått mensvärk. Precis som tidigare månader med PMS! NC tyckte jag skulle testa för graviditet igår men jag väntade till idag, tog RFSU, som legat i 2 månader i badrummet och paketet blivit fuktskadat, det visar negativt. Tog CB digital, kissade i mugg och la den sen plant, efter 5 min fick jag boksymbol, dvs felaktigt test.
Har fortfarande inte fått mens, vanliga PMS känningar och tempen är hög. Hade en konstig dipp i tempen dag för mens.
Funderar på att invänta mensen helt enkelt. Men kan den vara ?sen? även om ÄL blivit bekräftat av NC? Brukar ha 11-12 dagar mellan ÄL och mens, och det har alltid stämt med NC?s beräkningar.