• GrönaDruvan

Vi som satsar på ett jul barn!

Finns det fler än mig och min man som struntar blankt i om vi får ett barn i december?
    Tänkte kolla om det finns några som vill följas åt till ett eventuellt plus i april!
    Skulle det ta sig denna gången så har jag bf i slutet på december.
    Själv fyller jag år 27 dec, så kanske det blir en fin present, eller varför inte julklapp?
    Jag har äl runt 5e april.... Mensen är nu på sista dagen..

• Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!
  • Linensv

Testade nu på morgonen negativt med bim-5 .. lite tidigt jag vet men testar om en vecka igen annars får det satsas på en januaris här också :)

• CherstinBovington

efter 4 missfall och första kuren pergotime fick vi äl på da 21, i måndags, en 30 mars. får jag inte mens om 2 veckor, så testar jag. är ängslig, då vi försökt i snart 2 år..

• GrönaDruvan
    neo3 skrev 2015-04-02 08:47:17 följande:

Hehe. Det är va inte dåligt att få till det. Jag hade inte fått min sambon att göra nåt när han är förkyld ;)

Krya på dig så får vi hoppas ni orkar med nån mer gång :)

Hehe...nu är det jag som är förkyld som tur är

Jag hoppas verkligen han håller sig frisk tills äl är över. Han kommer definitivt inte orka göra nåt om han blir förkyld!!
  • Bibbielou

Nu kom mensen. Hade på känn att det inte skulle bli någonting denna månad. Nåja, det är bara att satsa på nästa månad då! Det här var ju trots allt bara andra försöket.

Glad påsk och hoppas på att många får sina plus! {#emotions_dlg.flower}

• neo3

Tråkigt Bibbielou!

Jag har inte fått några mer symtom än "mensvärk" så känner att det är stor risk att det inte blir nåt för oss heller denna månad.

Det känns lite jobbigt, vi är inne på ett halvårs försökande.

Har så sjukt mycket födelsedagar runt oss i januari så vi prata om att vi ska hoppa över att försöka nästa månad men samtidigt eftersom det verkar dröja för oss så vet jag inte om jag vill "slänga bort" en hel månad heller.

• nisopa

Hej.

nu har jag redan plussat och om allt går bra kommer det en liten i början av december.

Jag fyller själv i december och har aldrig tyckt de vart jobbigt. Verkligen aldrig.

Frågade min sambo om han tyckte vi skulle hoppa över dessa månader och han tyckte inte heller att de spelade någon roll.

Kul att se att fler tänker så och lycka till allihop.

En positiv grej kan ju vara att det är lugnt å skönt på BB.

• Jamilia

Hejsan alla i gruppen!

Tänkte hoppa in här! Jag försöker med barn nr 2, har en dotter född i februari 2012. BIM ca 18/4, om det blir ngt denna gång så verkar det bli bf ca 26/12! Håller tummar och tår...

• GrönaDruvan

Jösses vilken turbulent vecka på alla sätt. Nu borde vi få en bebis efter detta kämpande både jag o mannen har varit helt slutkörda efter jobbet (hur mkt handlar folk egentligen??) Vi har iaf fått till det 3 ggr och 2 ggr gick det tyvärr inte hela vägen, men det kanske gled ur några rackare ändå

Vet inte när äl är..testade fram tills i förrgår, men ingen stegring..(hoppade över en dag). Nu är testen slut, men enligt appen är äl idag, och jag har på känn att det var igår eller idag, med tanke på hur det känns i magen. Nu är det den långa väntan igen...

• neo3

Helt klart värd en liten :)

Det är jobbigt när jobbet sliten musten ur en så man inte orkar med det man behöver göra hemma.

Tycker det har varit svårt att hitta äl med testen och har slut på dem så måste köpa nya om det inte tar sig. Funderar även om man ska prova att tempa nästa.

Nu har jag mest ångest över att vi hade sex när jag fick utslag på ältesten men inget mer efter det. (hade ett par gånger innan ältestet)) Så här i efterhand skulle man ju självklart kört på nån mer gång.

Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!