• GrönaDruvan

Vi som satsar på ett jul barn!

Finns det fler än mig och min man som struntar blankt i om vi får ett barn i december?
    Tänkte kolla om det finns några som vill följas åt till ett eventuellt plus i april!
    Skulle det ta sig denna gången så har jag bf i slutet på december.
    Själv fyller jag år 27 dec, så kanske det blir en fin present, eller varför inte julklapp?
    Jag har äl runt 5e april.... Mensen är nu på sista dagen..

• Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!
  • GrönaDruvan
    Lyckligajag skrev 2015-04-08 16:44:47 följande:

Verkar som det blir ett december barn för oss :):) phpBkqxqD64865.jpg

Grattis
  • SJLN
    Skånetjej01 skrev 2015-04-08 18:01:13 följande:

Grattis!

Någon som vet om det finns test som man använda tidigare? Jag orkar inte vänta mer :p

Min erfarenhet säger att clearblue digital visar positivt otroligt tidigt. Förra gången hade jag ett supersvagt streck på stickan som jag trodde kunde vara spök och fick sen positivt på digitalt på eftermiddagen. :)
  • Skånetjej01
    SJLN skrev 2015-04-08 18:16:44 följande:

Min erfarenhet säger att clearblue digital visar positivt otroligt tidigt. Förra gången hade jag ett supersvagt streck på stickan som jag trodde kunde vara spök och fick sen positivt på digitalt på eftermiddagen. :)

Ok, ja eftersom det kan stå 1-2 veckor så borde den ju det.
  • sweetheart80

Verkar som det blir ett december barn för oss :):)

Grattis grattis
  • Ang82

Verkar som det blir ett december barn för oss :):)

Grattis! =)
  • Ang82

Jisses vad dagarna går långsamt, bim-4 idag. Funderar på om jag ska testa på fredagen eller vänta tills söndagen och se om mensen kommer. Men hade varit så kul om man var en av de som plussar tidigt. Har en cb och en rfsu tidigt hemma, får fundera och vela lite till =)

• neo3

Det får bli testning imorgonbitti igen då är det BIM + 3. Så förväntansfull...

• SJLN
    neo3 skrev 2015-04-08 20:45:12 följande:

Det får bli testning imorgonbitti igen då är det BIM + 3. Så förväntansfull...

Jag håller alla tummar och tår!
Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!