• GrönaDruvan

Vi som satsar på ett jul barn!

Finns det fler än mig och min man som struntar blankt i om vi får ett barn i december?
    Tänkte kolla om det finns några som vill följas åt till ett eventuellt plus i april!
    Skulle det ta sig denna gången så har jag bf i slutet på december.
    Själv fyller jag år 27 dec, så kanske det blir en fin present, eller varför inte julklapp?
    Jag har äl runt 5e april.... Mensen är nu på sista dagen..

• Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!
  • neo3

Jag blir 38 på lucia, så är oxå decemberbarn och om det har tagit sig så finns det stor risk att det blir en födelsedagspresent. enligt appen blir det 14 dec.

Är orolig för tvillingar jag oxå. Min mamma är tvilling, min sambos farmor, far o bror var tvillingar. Tråkigt nog var det ingen av dem som levde speciellt länge. Min moster har jag dock kvar

• neo3

Fick starta datorn för att kunna ladda upp bilden.
    Svagt fortfarande så funderar på att köpa ett digital imorgon o ta i helgen.

• neo3

Fick starta datorn för att ladda upp.
    Tror jag köper ett digitalt o testar i helgen.

• neo3

Fick starta datorn för att ladda upp.
    Tror jag köper ett digitalt o testar i helgen.

• neo3

Förlåt för dubbla bilder o dubbla inlägg, Synd att man inte kan radera dem själv!!

• SJLN
    neo3 skrev 2015-04-09 22:44:47 följande:

Förlåt för dubbla bilder o dubbla inlägg, Synd att man inte kan radera dem själv!!

Men du är ju gravid! Ah! Grattis! Går det att se utan att kisa eller titta i "precis rätt vinkel" så är det inga snack om saken ;)
  • neo3
    SJLN skrev 2015-04-09 23:03:29 följande:
    Men du är ju gravid! Ah! Grattis! Går det att se utan att kisa eller titta i "precis rätt vinkel" så är det inga snack om saken ;)
    Jo jag är väl det. Känner mig lite nojig o vågar inte riktigt jubla än,´.
    Däremot så känns kroppen gravid helt klart, ömmar i ena bröstet, "känns" i magen att det är nåt, varit extremt känslig för vissa grejer, känt av lukter o visst illamående.

För ett halvår sedan hade jag visserligen svagare streck men fick sen en blödning på  BIM +5 så antar att det är därför jag är lite extra nojjig!
  • Skånetjej01

Grattis!!! Vad roligt :)
  • Skånetjej01

Grattis!!! Vad roligt :)
  • knaappeen
    neo3 skrev 2015-04-09 22:19:13 följande:

Jag blir 38 på lucia, så är oxå decemberbarn och om det har tagit sig så finns det stor risk att det blir en födelsedagspresent. enligt appen blir det 14 dec.

Är orolig för tvillingar jag oxå. Min mamma är tvilling, min sambos farmor, far o bror var tvillingar. Tråkigt nog var det ingen av dem som levde speciellt länge. Min moster har jag dock kvar

Då kan jag nog minska din oro lite

Jag var också orolig för tvillingar då min sambo har MÅNGA på sin sida ,jag är själv tvilling o finns någon mer tvilling på mammas sida.

Dock spelar det inte roll om hela mannens släkt är tvillingar, det är kvinnans gener som avgör om ägget delar sig/2 ägg släpps

Lite extra info sådär:-P
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!