• GrönaDruvan

Vi som satsar på ett jul barn!

Finns det fler än mig och min man som struntar blankt i om vi får ett barn i december?
    Tänkte kolla om det finns några som vill följas åt till ett eventuellt plus i april!
    Skulle det ta sig denna gången så har jag bf i slutet på december.
    Själv fyller jag år 27 dec, så kanske det blir en fin present, eller varför inte julklapp?
    Jag har äl runt 5e april.... Mensen är nu på sista dagen..

• Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!
  • MartinaLarsen

Grattis! :)

Lyckligajag skrev 2015-04-08 16:44:47 följande:

Verkar som det blir ett december barn för oss :):)

• knaappeen

Tjejer! Är det någon av er som har upplevt ÄL-flytningar några dagar innan BIM ? Som man kan dra som en bro mellan fingrarna?

Vet inte alls om detta är vanligt men har aldrig haft det. ÄL+8 BIM-5 idag

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • neo3
    knaappeen skrev 2015-04-08 21:35:47 följande:

Tjejer! Är det någon av er som har upplevt ÄL-flytningar några dagar innan BIM ? Som man kan dra som en bro mellan fingrarna?

Nä det är inget jag känner igen.
  • GrönaDruvan

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
    Du har inte senare äl då?
  • knaappeen
    GrönaDruvan skrev 2015-04-08 21:44:59 följande:

Du har inte senare äl då?

Nej jag var på VUL idag och gyn sa att hon såg slemhinnan o det kunde vara början på mens men även grav då det tydligen intr går att skilja på det så tidigt. Så jag ligger rätt i cykeln och ÄL har varit
  • GrönaDruvan
    knaappeen skrev 2015-04-08 21:46:48 följande:
    Nej jag var på VUL idag och gyn sa att hon såg slemhinnan o det kunde vara början på mens men även grav då det tydligen intr går att skilja på det så tidigt. Så jag ligger rätt i cykeln och ÄL har varit
    Ok. Du får vänta och se helt enkelt
  • nisopa

Jag har haft de 2 månader i rad. Den senaste månaden var jag gravid.
  • SJLN
    neo3 skrev 2015-04-09 08:04:25 följande:

Så frustrerande! Får inte med nån bild!

Jag hade problem med det förut också, men det tar bara lång tid att få den att ladda upp. Eller det var problemet för mig i alla fall. Prova igen! Jag är nyfiken
  • sweetheart80
    SJLN skrev 2015-04-09 08:57:31 följande:

Jag hade problem med det förut också, men det tar bara lång tid att få den att ladda upp. Eller det var problemet för mig i alla fall. Prova igen! Jag är nyfiken

Jag hade oxå problem med det men tog som sagt bara lång tid innan det laddade
Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!