• GrönaDruvan

Vi som satsar på ett jul barn!

Finns det fler än mig och min man som struntar blankt i om vi får ett barn i december?
    Tänkte kolla om det finns några som vill följas åt till ett eventuellt plus i april!
    Skulle det ta sig denna gången så har jag bf i slutet på december.
    Själv fyller jag år 27 dec, så kanske det blir en fin present, eller varför inte julklapp?
    Jag har äl runt 5e april.... Mensen är nu på sista dagen..

• Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!
  • neo3

Försöker ha is i magen o har inte testat nåt mer än och än så länge ingen mens.

• Skånetjej01
    neo3 skrev 2015-04-08 08:32:33 följande:

Försöker ha is i magen o har inte testat nåt mer än och än så länge ingen mens.

Vad bra, håller tummarna. När ska du testa? Är nyfiken :p
  • neo3
    SJLN skrev 2015-04-06 22:25:26 följande:

Hej! Jag hoppar gärna in här. Jag tänkte nämligen ta ett test imorgon då jag har lite gravidkänningar ^^ vet inte när jag har bim då jag gjorde en skrapning för 38 dagar sen, så jag kan vara helt fel ute. Men det visar sig :)

Hur har det gått för dig?
  • neo3
    Skånetjej01 skrev 2015-04-08 08:37:06 följande:

Vad bra, håller tummarna. När ska du testa? Är nyfiken :p

Jag tänkte imorgon bitti men sambon tyckte fredag morgon. Så har inte bestämt mig än.

När jag plussa med sonen (som inte va planerad) så gjorde jag det den 12 januari och senaste mens första dag va 9 dec. Nu har jag senaste dag för mens 9 mars så lite komiskt att det är samma datum.
  • neo3
    neo3 skrev 2015-04-08 08:40:46 följande:

Jag tänkte imorgon bitti men sambon tyckte fredag morgon. Så har inte bestämt mig än.

När jag plussa med sonen (som inte va planerad) så gjorde jag det den 12 januari och senaste mens första dag va 9 dec. Nu har jag senaste dag för mens 9 mars så lite komiskt att det är samma datum.

Inte samma datum men samma siffra! ;)
  • SJLN
    neo3 skrev 2015-04-08 08:37:08 följande:

Hur har det gått för dig?

Svaga svaga streck, spännande att se hur det utvecklas. Om det blir nå starkare eller om jag har fått hem en bunt med spökstrecks-test :)
  • neo3
    SJLN skrev 2015-04-08 08:42:29 följande:

Svaga svaga streck, spännande att se hur det utvecklas. Om det blir nå starkare eller om jag har fått hem en bunt med spökstrecks-test :)

Så spännande!

Jag fick oxå väldigt svagt streck så avvaktar nu med att testa igen.
  • neo3
    CherstinBovington skrev 2015-04-08 09:00:48 följande:

jag fick mens. går ur.

Så tråkigt :(
  • jankie

Bim 13/4 här.

Lite ont i magen samt vänstra höft har jag. Svagt illamående ibland.

Testat neg, så nu har ja beställt tester o kommer nog idag, så blir o testa i helgen igen.

Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!