• GrönaDruvan

Vi som satsar på ett jul barn!

Finns det fler än mig och min man som struntar blankt i om vi får ett barn i december?
    Tänkte kolla om det finns några som vill följas åt till ett eventuellt plus i april!
    Skulle det ta sig denna gången så har jag bf i slutet på december.
    Själv fyller jag år 27 dec, så kanske det blir en fin present, eller varför inte julklapp?
    Jag har äl runt 5e april.... Mensen är nu på sista dagen..

• Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!
  • pandoraDiem

Känner igen så många tankar här inne. Själv ska vi sätta igång att sexa nu i dagarna och helt ärligt så har jag typ noll sexlust däremot så mycket barnlängtan så jag håller på dö. Svårt det där

• sweetheart80
    GrönaDruvan skrev 2015-03-31 23:43:38 följande:

"Skönt" att höra att fler har prestations ångest. Här är det ju mannen som har svårt att få till det, och då är det ju verkligen kört. Är man själv inte så sugen så finns ju alltid olja

Jag hoppas det smet in några rackare trots allt och att det blir bättre imon kanske..,

Ja precis det är värst för mannen. Sambon fick det en gång förra månaden vid äl en är ju mitt fel. som jag hade tjatat om detta med äl osv. Inte smart. Men nu är han lugnare på det fronten så det är inga problem. Mer han som pratar om äl och making bebis Haha
  • Pocatello

Bim-5 idag och testade negativt. Varför testa så tidigt? Det är ju bara dumt. Frun resonerar mer som att en kan få plus och får en negativt så betyder det inget för att det är så tidigt. Jag blir däremot ganska nedslagen så om det inte blir något denna månad så väntar inväntar vi bim utan test vid nästa försök. Hon fick som hon ville den här gången och jag får som jag vill nästa gång. Det måste ju vara rättvist :)

• SecretlyMe

Jag testade negativt igår och idag, äl+11 och äl+12 med bim imorgon så vi får nog ställa in oss på försök 13 nu.

• Jottehin

Hej Alla!
    Kul med alla som försöker till påskhelgen. Hoppas på Äl själv nu till helgen, när man är lite ledig och kan slappna av lite. Jag och min sambo avbröt en grav för ett år sedan och ska nu försöka igen. Vi har planerat in en resa till Egypten om 12 dagar så hoppas att jag har äl innan eller när vi är där. Önskar att det kan bli en liten semester bäbis. :) Om det tar sig nu så blir det 28 dec. Då blir det värdefullabarns dag istället. :) Vi har bestämt att köra på varje dag! hehe ingen prestations ångest här inte. Håller tummarna för alla!

• neo3

Tog oxå ett test idag på dan alldeles för tidigt. ÄL +9 Har så mycket stickor så kan lika gärna testa ; ) + är hemma o vabbar så lite rastlös (sonen låg o sov).

Hade inga förhoppningar om det så vart inte besviken men nu ska jag se till att vänta ut påsken och förhoppningsvis kommer inte mensen utan att man kan testa om en vecka eller så igen.

• Pocatello

Jag väntar nog också med att testa och ser om mensen kommer eller inte. Ska jobba i helgen så jag hoppas att mens uteblir och att jag kan fokusera på det så får jag ev testa nästa vecka då. Detta är bara vårt andra försök men vid vårt första testade vi mycket och jag känner mig redan lite rädd för det nu och bara se vita stickor.. Blä.

• Jottehin

TB1 27/3 19e försöket

GlitterLina 28/3 : 1a efter utomkveds...

Secretlyme 2/4-7/4; 12e försöket

Pocatello 5/4

Bibbielou 5/4, 2:a försöket

neo3 6/4, 6e försöket

Linensv 7/4 1a försöket

Ang82 12/4

Sötistilde 16/4

kastrullen 17/4 4:e försöket

Gröna druvan 19/4; 4e försöket

PandoraDiem 21/4, 7e försöket (5e blev utomkveds)

Jottehin 21/4, 1a försöket (på riktigt) (kört utan p-ring sen maj förra året)

Skånetjej01 21/4 2:a försöket

• GrönaDruvan

Haha...fick till det igår. Väääääldigt romantiskt. Ligger asförkyld i sängen, inte alls sugen... Det var bara ren verkstad från bådas håll. Verkligen fånigt. Men, men...hoppas vi orkar imon igen

Slutkörda, snoriga småbarnsföräldrar.... Helt matt efter jobbet. Så mycket att göra nu alltså.

• neo3

Hehe. Det är va inte dåligt att få till det. Jag hade inte fått min sambon att göra nåt när han är förkyld ;)

Krya på dig så får vi hoppas ni orkar med nån mer gång :)

Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!