• GrönaDruvan

Vi som satsar på ett jul barn!

Finns det fler än mig och min man som struntar blankt i om vi får ett barn i december?
    Tänkte kolla om det finns några som vill följas åt till ett eventuellt plus i april!
    Skulle det ta sig denna gången så har jag bf i slutet på december.
    Själv fyller jag år 27 dec, så kanske det blir en fin present, eller varför inte julklapp?
    Jag har äl runt 5e april.... Mensen är nu på sista dagen..

• Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!
  • GrönaDruvan

Nu "närmar sig" äl för mig. Enligt appen nästa söndag, men tror det blir lite innan. Tog ett äl test nu, men inte på g riktigt än.

Hur går det för er tjejer?

• Skånetjej01

Ja, det ser ut o va på g. Jag tänkte prova utan äl test denna månad. Har några dagar kvar till äl tror jag. Blir det ingen bebis denna månaden så blir det äl tester nästa månad.

• SecretlyMe

Grönadruvan, äl verkar vara på g, tror definitivt den sker innan nästa söndag :)

Jag har haft som nålstick i högra äggstocken i tre dagar, idag har jag som svag mensvärk och mycket flytningar. Äl +8 idag.

• SecretlyMe
    GlitterLina skrev 2015-03-28 08:53:31 följande:

Bim dag idag..

Ingen mens än men lite molvärk & ömma bröst. Neg på gravtest :(

Nej vad tråkigt! :( Är du säker på din äl, har du regelbunden cykel? Tänkte om din äl möjligtvis var lite sen alt att ägget fäste senare :)
  • pandoraDiem

Kör utan äl-tester, men ska ha äl typ nästa måndag. Vi ska upp till fjällen då så förhoppningsvis gör fjäll- luften oss superfertila ;)

Lycka till alla!

• pandoraDiem
    GlitterLina skrev 2015-03-28 08:53:31 följande:

Bim dag idag..

Ingen mens än men lite molvärk & ömma bröst. Neg på gravtest :(

Tråkigt, men hoppas att mensen håller sig borta och du plussar snart. tyvärr får man ha lite tålamod med kroppen efter utomkvedshavandeskap, jag fick vänta en månad efter op för att ens gå tillbaka mensen. håller tummarna för dig!
  • GlitterLina
    SecretlyMe skrev 2015-03-28 09:44:17 följande:
    Nej vad tråkigt! :( Är du säker på din äl, har du regelbunden cykel? Tänkte om din äl möjligtvis var lite sen alt att ägget fäste senare :)
    Kan ju va så ja.. Men hoppet känns liiiiten
  • GlitterLina
    pandoraDiem skrev 2015-03-28 09:54:56 följande:
    Tråkigt, men hoppas att mensen håller sig borta och du plussar snart. tyvärr får man ha lite tålamod med kroppen efter utomkvedshavandeskap, jag fick vänta en månad efter op för att ens gå tillbaka mensen. håller tummarna för dig!
    Ja den dör utomkveds ställer ju såklart till det, men vill så mycket att bli gravid igen så jag bli knäpp :(

Tack!
Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!