• GrönaDruvan

Vi som satsar på ett jul barn!

Finns det fler än mig och min man som struntar blankt i om vi får ett barn i december?
    Tänkte kolla om det finns några som vill följas åt till ett eventuellt plus i april!
    Skulle det ta sig denna gången så har jag bf i slutet på december.
    Själv fyller jag år 27 dec, så kanske det blir en fin present, eller varför inte julklapp?
    Jag har äl runt 5e april.... Mensen är nu på sista dagen..

• Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!
  • Skånetjej01
    linnsanbelle skrev 2015-04-20 15:27:55 följande:

Grattis!! :)

Hade du några symptom över helgen? smile1.gif

Jag har vatt väääldigt hungrig och kännt mig svullen i magen.
  • Marie14

Idag har jag fått stegring på ältest. Tre veckor efter missfall.
    Hoppas hoppas det tar sig nu snart!

• Karin23

Strax efter 04 inatt vakna jag med en skvalpig blåsa, passade på att ta första graviditetstestet då,så, Kl 04.24 fick jag veta för första gången i mitt liv första försöket, JAG SKA BLI MAMMA!:)Väldigt starka markeringar på testerna;)!

• Skånetjej01
    Karin23 skrev 2015-04-20 16:58:27 följande:

Strax efter 04 inatt vakna jag med en skvalpig blåsa, passade på att ta första graviditetstestet då,så, Kl 04.24 fick jag veta för första gången i mitt liv första försöket, JAG SKA BLI MAMMA!:)Väldigt starka markeringar på testerna;)!

php4MVwE269278.jpg

Grattis! Vad roligt. Spännande med första bebisen.
  • MartinaLarsen

Grattis!! :)

• SJLN

Vad kul med massa plus överallt! Grattis!

Själv tog jag ett imorse. Precis lika som för en vecka sen, och det har jag ju kommit fram till att det måste vara spök och inte svaga plus eftersom det inte blir nå mer. Eller så är det lite hormoner kvar sen mitt missfall, men det känns ju lite väl länge att ha hormoner kvar såhär 53 dagar senare. Nä tar ett nytt på fredag om ingen mens kommit tills dess.

• linnsanbelle

Wow så häftigt! Grattis till dig också!

Vad har du haft för symptom?

• Karin23
    linnsanbelle skrev 2015-04-20 19:19:25 följande:

Wow så häftigt! Grattis till dig också!

Vad har du haft för symptom?

Alltifrån halsbränna, öm ont i hela ryggen hela dagarna, täppt, finnig, trött hela dagarna, dålig kondis och andfådd,hungrig tätt inpå ofta,molande värk i magen hela dagarna, humöret och gråt,lite öm i bröst och törstig ofta jag som aldrig är törstig. Men nu är det värt det:)
  • linnsanbelle
    Karin23 skrev 2015-04-20 20:22:16 följande:
    Alltifrån halsbränna, öm ont i hela ryggen hela dagarna, täppt, finnig, trött hela dagarna, dålig kondis och andfådd,hungrig tätt inpå ofta,molande värk i magen hela dagarna, humöret och gråt,lite öm i bröst och törstig ofta jag som aldrig är törstig. Men nu är det värt det:)
    Haha oj det var värst! Helt klart värt det i slutändan. Jag känner ingenting, mår som ja bukar :P
  • neo3

Grattis :)
  • neo3
    Skånetjej01 skrev 2015-04-20 10:56:32 följande:

Ja, där satt den

Grattis :)
  • Karin23
    linnsanbelle skrev 2015-04-20 20:32:31 följande:

Haha oj det var värst! Helt klart värt det i slutändan. Jag känner ingenting, mår som ja bukar :P

Symtomer kan även börja så sent som v8 eller senare så de kommer nog för dig:)
  • neo3
    Karin23 skrev 2015-04-20 21:02:04 följande:

Ses där inne:)

Kul :)
Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!