• GrönaDruvan

Vi som satsar på ett jul barn!

Finns det fler än mig och min man som struntar blankt i om vi får ett barn i december?
    Tänkte kolla om det finns några som vill följas åt till ett eventuellt plus i april!
    Skulle det ta sig denna gången så har jag bf i slutet på december.
    Själv fyller jag år 27 dec, så kanske det blir en fin present, eller varför inte julklapp?
    Jag har äl runt 5e april.... Mensen är nu på sista dagen..

• Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!
  • Skånetjej01
    neo3 skrev 2015-04-11 09:23:34 följande:

I morse testa jag med digitalt test som visade Gravid 2-3. Så nu sjönkt det in mer ordentligt hos sambon oxå :)

Gud vad roligt! Hoppas att vi blir några fler som plussar :) själv så har jag lite molande värk, började typ 5 dagar efter äl. Tycker att det är lite tidigt för o va mens värk. Känner mig lite smått illamående ibland, är hård i magen (ursäkta infon) så jag hoppad
  • SJLN

I morse testa jag med digitalt test som visade Gravid 2-3. Så nu sjönkt det in mer ordentligt hos sambon oxå :)

Åh så underbart!
  • mammelie

Hej! Jag hoppar in här om det går bra? Jag har tre döttrar sen tidigare (0210, 0404 och 0707). Jag och min nya man har försökt få barn sen 2012 och har nu äntligen fått hjälp. Vi är inne i vårat första frysta försök (IVF) och om allt fungerar denna gång så kommer vi ha bf på min födelsedag, den 25 december.

• neo3
    GrönaDruvan skrev 2015-04-11 09:19:57 följande:

Åh, vad svårt att låta bli att testa. Bim -8 och alla andra gånger har jag börjat testa nu och t.o.m innan. Denna gången ska jag vänta även om det är såååå svårt. Ska vänta till fredag!

Ja det är verkligen inte lätt att stå emot. Håller tummarna för er :)
  • neo3
    GrönaDruvan skrev 2015-04-11 09:26:27 följande:

Härligt!!

Tackar :)
  • neo3
    SJLN skrev 2015-04-11 09:35:41 följande:

Åh så underbart!

Tack :)
  • neo3
    Skånetjej01 skrev 2015-04-11 09:35:39 följande:

Gud vad roligt! Hoppas att vi blir några fler som plussar :) själv så har jag lite molande värk, började typ 5 dagar efter äl. Tycker att det är lite tidigt för o va mens värk. Känner mig lite smått illamående ibland, är hård i magen (ursäkta infon) så jag hoppad

Tack så mycket :)

Håller tummarna för er :)

Ja hoppas verkligen det blir fler + härifrån :)

Funderar på om man ska skapa en tråd för oss som varit me här som kan följa varandra som har plussat.

Visst är det några till som redan har gjort det oxå om jag kommer ihåg rätt.
  • neo3
    mammelie skrev 2015-04-11 09:47:42 följande:

Hej! Jag hoppar in här om det går bra? Jag har tre döttrar sen tidigare (0210, 0404 och 0707). Jag och min nya man har försökt få barn sen 2012 och har nu äntligen fått hjälp. Vi är inne i vårat första frysta försök (IVF) och om allt fungerar denna gång så kommer vi ha bf på min födelsedag, den 25 december.

Välkommen :)
  • pandoraDiem
    mammelie skrev 2015-04-11 09:47:42 följande:

Välkommen hit! Vi ligger nästan lika, om det lyckas för mig denna månad blir det bf den 26 Dec :) hoppas, hoppas
  • sweetheart80

Stort grattis!!!!
Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!