• Ang82

Vi som satsar på ett jul barn!

Är gärna med här =) Äl till helgen och bim runt den 12/4. Tar det sig & om jag räknat rätt så blir bf 23/12 en helt underbar julklapp =) Det tråkiga är att jag jobbar i helgen så då blir det inget, så vi får köra på dagarna innan och sen hålla tummarna!

• Ang82

Har äl nu i helgen, enl appen imorgon. Har valt att inte köpa äl test de första försöken för att inte stressa upp mig och sambon. Brukar känna av äl ordentligt, typiskt om det skulle förändra sig lite nu när det är dags för bebis bakande =) Kände av hyfsat starka smärtor imorse så det kan vara äl redan idag eller så var det något annat. Känner av kroppen hela tiden de sista dagarna, haha hur ska det gå fram tills bim =)

Har hyfsat regelbunden mens ca 24-26 dagar. De jag tycker är lite jobbigt är att mensen är mellan 6-8 dagar så äl är redan på dag 12-13 inte många dagar fri från mensen och lyckas få ihop det mellan jobben. Jag jobbar natt så jag sover när sambon är hemma så i mina jobbperioder så blir det inget mysande.

Jag räknar denna månaden som vårat första försök, förra månaden var det jag som hoppades på ett litet mirakel då vi kom fram till att nu skulle vi försöka å det var dagen efter äl.

Jag jobbar nu i helgen men vi lyckades få till det i ons, tors och igår så nu håller jag tummarna =)

Hoppas att ni får en trevlig helg =) för mig blir att åka till jobbet om 1,5tim. 1tim mindre att jobba inatt!

• Ang82
    Lyckligajag skrev 2015-04-08 16:44:47 följande:

Verkar som det blir ett december barn för oss :):)

Grattis! =)
  • Ang82

Jisses vad dagarna går långsamt, bim-4 idag. Funderar på om jag ska testa på fredagen eller vänta tills söndagen och se om mensen kommer. Men hade varit så kul om man var en av de som plussar tidigt. Har en cb och en rfsu tidigt hemma, får fundera och vela lite till =)

Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!