• Jamilia

Vi som satsar på ett jul barn!

Hejsan alla i gruppen!

Tänkte hoppa in här! Jag försöker med barn nr 2, har en dotter född i februari 2012. BIM ca 18/4, om det blir ngt denna gång så verkar det bli bf ca 26/12! Håller tummar och tår...

• Jamilia

Hej alla! Skrev i början på tråden, men sen har jag mest läst! fick detta på stickan innan idag, fotot är taget när strecket har börjat torka.... Kan man våga hoppas??
  • Jamilia
    liinaH skrev 2015-04-15 18:37:50 följande:

Vågar verkligen inte tack än :( tror du att det kan bli falsk positivt efter tiden ?

Samma sits för mig.. man vill så gärna men mitt är oxå så svagt... ska testa imorgon igen! Vi får hålla våra tummar att det blir starkare då!
  • Jamilia
    Skånetjej01 skrev 2015-04-15 18:45:29 följande:

Det ser positivt ut. Är strecket rosa o kom inom tiden?

Åhh... hoppas du har rätt! Ja, absolut ljusrosa och det kom inom typ 5 min. Det var nog lite tydligare precis minuten innan fotot togs, jag var lite i chock, glömde fota! ska testa imorg igen och se!
  • Jamilia
    Skånetjej01 skrev 2015-04-15 19:12:23 följande:

Gör det, spökstreck brukar vara gråa.

Lycka till :)

Tack!!! <3<3
  • Jamilia
    liinaH skrev 2015-04-15 19:42:06 följande:

Ja jag ska också testa imorgon igen.. vågar inte hoppas för mycket, men håller tummarna :)stort lycka till till dig !

Dig med!!!
  • Jamilia
    liinaH skrev 2015-04-15 19:42:06 följande:

Ja jag ska också testa imorgon igen.. vågar inte hoppas för mycket, men håller tummarna :)stort lycka till till dig !

När har du BIM? Jag har på fred el lörd!
  • Jamilia
    SaaraR skrev 2015-04-15 21:23:07 följande:

Tycker definitivt det verkar som att ni plussar! Jippie! Själv testade jag med ett testa tidigt idag, dock inte morgonurin då jag var så sjukt kissnödig i morse vid 6-tiden och gick upp halvt sovandes och kissade. Jag kunde inte hålla mig nu på kvällen. Tycker mig se ett svagt sträck :D Men jag är inte säker. I morgon bitti med morgonurin borde det ju vara starkare om jag är gravid. Hoppas hoppas! Vågar vi hoppas på tre klara plus i morgon!? :-P

Yes, nu hoppas vi och håller tummar och tår hårt, hårt!!
Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!