Vi som satsar på ett jul barn!
Hejsan alla i gruppen!
Tänkte hoppa in här! Jag försöker med barn nr 2, har en dotter född i februari 2012. BIM ca 18/4, om det blir ngt denna gång så verkar det bli bf ca 26/12! Håller tummar och tår...
Hejsan alla i gruppen!
Tänkte hoppa in här! Jag försöker med barn nr 2, har en dotter född i februari 2012. BIM ca 18/4, om det blir ngt denna gång så verkar det bli bf ca 26/12! Håller tummar och tår...
Vågar verkligen inte tack än :( tror du att det kan bli falsk positivt efter tiden ?
Det ser positivt ut. Är strecket rosa o kom inom tiden?
Gör det, spökstreck brukar vara gråa.
Lycka till :)
Ja jag ska också testa imorgon igen.. vågar inte hoppas för mycket, men håller tummarna :)stort lycka till till dig !
Ja jag ska också testa imorgon igen.. vågar inte hoppas för mycket, men håller tummarna :)stort lycka till till dig !
Tycker definitivt det verkar som att ni plussar! Jippie! Själv testade jag med ett testa tidigt idag, dock inte morgonurin då jag var så sjukt kissnödig i morse vid 6-tiden och gick upp halvt sovandes och kissade. Jag kunde inte hålla mig nu på kvällen. Tycker mig se ett svagt sträck :D Men jag är inte säker. I morgon bitti med morgonurin borde det ju vara starkare om jag är gravid. Hoppas hoppas! Vågar vi hoppas på tre klara plus i morgon!? :-P