• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Rädisan26

Hoppar in här och hoppas det går vägen. Hade ett MF i november men är nu på nytt gravid i v.5+5 idag med BF 1/10. Jag har ömma bröst som varierar under dygnet, mår lätt illa när blodsockret är lågt. Är dock inte så trött utan sover istället dåligt på nätterna. Håller alla tummar och tår att de kommande veckorna går fort!

• Judiths
    Tigerlilja86 skrev 2015-02-03 20:49:19 följande:

Välkommen :).. Beklagar missfall men säger stort grattis till ett plus nu :D..

Jag är 29 och bor också i Stockholm med en son som är född juni-06..

Vi har typ samma symptom, jag har jätte ömma bröst och idag somnade jag to.m på soffan när jag kom hem från jobbet :o.. Min mage känns svullen nu med, har inte vågat pröva jeans än hahaha ;)..

Tack! Nä, jag kör leggings idag, gör det annars väldigt sällan. Blir mysigare med bebismage sen än svullen gasmage :D
  • Marsvensson

Känner inga speciella symtom nu iheller i början efter pluset hade jag mycket molvärk och ont i ländryggen nu kliar brösten bara dem är svullna och gör ont när man tar på dem, sen har jag lite ont i ryggen när jag sitter ner , plus lite mer trött än vanligt , är i 4+5:)

• Annasofia01
    Fruåslund skrev 2015-02-04 08:39:39 följande:

Min bim är på fredag men ser ett svagt pluss på Stickan. Bf den 15/10

Grattis till graviditeten :)
  • Annasofia01

Hur ser era vardag ut har ni jobb när ni blev gravid ? Nyfiken skrev på papper om nytt jobb innan jag fick veta att jag var gravid . Har det jätte tufft med min gamla arbetsgivare . Men är hemma nu och sjukskrivit mig förkyld ont i halsen och stressad av att gå tillbaka till gamla jobbet . Tur att jag inte har många dagar kvar . Men igår var droppen när jag fick så mycket smärtor i magen så jag trodde de kunde vara farligt för de lilla i magen .

• Silverguld
    Marsvensson skrev 2015-02-03 20:44:27 följande:

Är det bara jag som är hu grig hela tiden ? Känns som jag äter hela tiden :( åt frukost sen lunch halv tolv, 2 frukter vid två, sallad vid 16, rejäl portion mat kl 19, är fortfarande hungrig haha..

Jag är också hungrig heeeela tiden, funderade på det där att man bara ska äta en extra frukt om dagen.. VARFÖR är jag då så hungrig??!
  • Fruåslund

Jag är mammaledig och hemma med min 1 och 3 åring. Kommer bara hemma tills nästa bebis kommer

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015