Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Är de vanlig st växt värk kan komma och gå? För några dagar sen hade jag rätt mycket växt värk.. Kändes som mensvärk.. Nu har jag inget typ.. Mest ont i ländryggen när jag sitter ner länge.. Annars inget förutom då större ömmare bröst, trött som ja jag vet inte vad, hungrig och törstig.. Vet att varje graviditet är unik men man undrar ju ändå eftersom detta är första gången man är gravid..
Är de vanlig st växt värk kan komma och gå? För några dagar sen hade jag rätt mycket växt värk.. Kändes som mensvärk.. Nu har jag inget typ.. Mest ont i ländryggen när jag sitter ner länge.. Annars inget förutom då större ömmare bröst, trött som ja jag vet inte vad, hungrig och törstig.. Vet att varje graviditet är unik men man undrar ju ändå eftersom detta är första gången man är gravid..
Ah okej vad bra känner bara ibland men inte lika mycket som innan :p tack för svar :) är mindre orolig nu:p
Ja det kan komma o gå
Btw idag har jag haft extremt med växtvärk och stickningar. Shibby, har du oxå mer växtvärk nu?
Jag skall ju ha mitt 5 barn nu och magen står rätt ut. Men den är inte sån gravid-hård bara att den känns svullen under fettet, haha. Jag vill ju at den skall se gravid ut om den skall vara stor, ikke bara fet...
Jag är också sjukt trött!
Kan dock bero på annat eftersom jag plussade på BIM -5 i söndags. Har inga symptom än förutom lite magkänningar.
Testade i måndags igen med CB digital och det gav också Gravid 1-2 veckor
Idag är jag BIM -2 och testade med vanligt CB (med kvällsurin) för att se styrkan på plusset.
Otroligt att det är så starkt så tidigt? Eller så hade jag ÄL tidigare än beräknat (fast jag fick utslag på ÄL-test 22/1)
Bf 15/10 enligt appen.
Jag har också bf 15/10 och plussade idag men absolut inte så starkt som ditt
Två negativa tester :( så jag kommer lämna er
Önskar er alla lycka till med allt <3
Jag skall ju ha mitt 5 barn nu och magen står rätt ut. Men den är inte sån gravid-hård bara att den känns svullen under fettet, haha. Jag vill ju at den skall se gravid ut om den skall vara stor, ikke bara fet...
Två negativa tester :( så jag kommer lämna er
Önskar er alla lycka till med allt <3