Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Nej det är sant :) man blir bara galen annars haha.. Så ska försöka att sluta tänka på det och bara låta det vara och låta dagarna gå :)
Ah okej har du redan varit hos bm?:) ska på första besöket den 23 feb:)
Jag räknar från första dagen på min senaste mens , hade den 2 januari har jag för mig, så går in i v 6 imorgon enligt appen jag laddade ner :) kan ju vara +-0 , man får ju veta exakt sen när man träffar bm längre fram ;p Åhh jag längtar tills man har en synlig mage :D
Åh vad kul:) aha varför tror hon det ?:) ja åh det förstår jag! Längtar också till mitt samtal så man får datum för inskrivning :)!!
Nä jag ska dit imorgon, hon tror ju att jag är längre gången än vad jag är så! ska bli kul att höra vad som sägs Imorgon och få ett datum för inskrivningen! :)
Åh vad kul:) aha varför tror hon det ?:) ja åh det förstår jag! Längtar också till mitt samtal så man får datum för inskrivning :)!!
Nån som har list att styra upp en grupp på Facebook?
Ja det måste definitivt vara en privat och sluten grupp :)! Är med på det också isåfall!
En privat och sluten grupp då? Eftersom det ännu inte är offentligt :) jag är med på det
Hoppar in här om jag får!
Gravid med första barnet, Bf 4/10!
Hade Mf i november 2014 så nu håller vi tummarna!
Härligt! Vem vill starta gruppen? :D
Härligt! Vem vill starta gruppen? :D