Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Någon mer som är ovanligt trött? Hade kunnat sova mig igenom allt.. Sen fryser jag något så otroligt !
Någon mer som är ovanligt trött? Hade kunnat sova mig igenom allt.. Sen fryser jag något så otroligt !
Jag fryser också som en galning. Fick missfall i december och det var likadant då!
Hejsan! Jag väntar mitt andra barn ungefär 4/10. Jag fick mitt första barn i september 2013. Jag ansluter mig här :)
Förutom att jag kan bli jäääättetrött känner jag inte av så många andra symptom just nu.
Men usch alltså, har ni läst livsmedelsverkets rekommendationer? Fick en broschyr om bra och dålig mat, på hälsosamtalet. Lättmargarin?! Alltså vem äter margarin idag, frivilligt? Och tallriksmodellen, med jätte mycket pasta.. haha. Kändes lite lagom förlegat faktiskt. Tur att man är påläst privat :)
Oj då haha .. Hur har du mått illa ?:) tror jag har bf den 8/10, dudå ?:)
Ja är suppträtt hela tiden. känns som jag ska blisjuk. och så drar det i underlivet. någon som känner samma?
Men usch alltså, har ni läst livsmedelsverkets rekommendationer? Fick en broschyr om bra och dålig mat, på hälsosamtalet. Lättmargarin?! Alltså vem äter margarin idag, frivilligt? Och tallriksmodellen, med jätte mycket pasta.. haha. Kändes lite lagom förlegat faktiskt. Tur att man är påläst privat :)
Jag har också läst, jag tokvägrar äta margarin! Tycker också den verkar förlegad..