• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Fruåslund
    Enbarnsmamma01 skrev 2015-02-07 10:27:24 följande:

Någon mer som är ovanligt trött? Hade kunnat sova mig igenom allt.. Sen fryser jag något så otroligt !

Jag fryser också som en galning. Fick missfall i december och det var likadant då!
  • Enbarnsmamma01
    Fruåslund skrev 2015-02-07 11:37:50 följande:

Jag fryser också som en galning. Fick missfall i december och det var likadant då!

Har ni plussat nu då? :) tråkigt med mf!

Jag fröst också med min andra graviditet men tröttheten är på en helt annan nivå alltså..
  • Sus90

Hejsan! Jag väntar mitt andra barn ungefär 4/10. Jag fick mitt första barn i september 2013. Jag ansluter mig här :)

Förutom att jag kan bli jäääättetrött känner jag inte av så många andra symptom just nu.

• Mmaja1990

Men usch alltså, har ni läst livsmedelsverkets rekommendationer? Fick en broschyr om bra och dålig mat, på hälsosamtalet. Lättmargarin?! Alltså vem äter margarin idag, frivilligt? Och tallriksmodellen, med jätte mycket pasta.. haha. Kändes lite lagom förlegat faktiskt. Tur att man är påläst privat :)

• Fröken Smilla
    Enbarnsmamma01 skrev 2015-02-07 10:27:24 följande:

Någon mer som är ovanligt trött? Hade kunnat sova mig igenom allt.. Sen fryser jag något så otroligt !

Jag är toktrött! Från morgon till kväll, däckar mellan 20-21. Då kan jag inte alls hålla ögonen öppna längre...
  • TreA
    Marsvensson skrev 2015-02-07 09:55:57 följande:

Oj då haha .. Hur har du mått illa ?:) tror jag har bf den 8/10, dudå ?:)

Mår illa och får småäta hela tiden, sugen men ändå inte, skum känsla! Har bf 1/10
  • Marie14

Ja är suppträtt hela tiden. känns som jag ska blisjuk. och så drar det i underlivet. någon som känner samma?

• Lazmi
    Mmaja1990 skrev 2015-02-07 15:57:07 följande:

Men usch alltså, har ni läst livsmedelsverkets rekommendationer? Fick en broschyr om bra och dålig mat, på hälsosamtalet. Lättmargarin?! Alltså vem äter margarin idag, frivilligt? Och tallriksmodellen, med jätte mycket pasta.. haha. Kändes lite lagom förlegat faktiskt. Tur att man är påläst privat :)

Jag har också läst, jag tokvägrar äta margarin! Tycker också den verkar förlegad..
  • Mmaja1990
    Lazmi skrev 2015-02-07 17:24:49 följande:

Jag har också läst, jag tokvägrar äta margarin! Tycker också den verkar förlegad..

Ja, jag trodde först att jag fick en gammal version av bm, men det står ju samma på hemsidan.. haha. Men men :) man får använda sig av sitt eget sunda förnuft helt enkelt!
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015