Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Absolut ring! Jag ringde fyra dagar efter mitt plus i januari. Fick tid och sånt och fick
Missfall. Därför vill jag vänta lite :)
Jag undrar samma sak.. Jag trodde man skulle ringa så fort man fått ett positivt test.. men jag kanske väntar någon vecka då! :S
[quote=74819979][quote-nick]Mira14 skrev 2015-02-08 12:16:17 följande:[/quote-nick]
Jag plussande på torsdagen och ringde på måndagen när jag hade BIM. Hon tyckte det var bra att jag ringde så tidigt så det är lättare med tider men hon förstod att det var första barnet för jag var så ivrig Ska på inskrivning på torsdag!
[/
Vilken v är du i när du ska på inskrivning?
[quote=74819979][quote-nick]Mira14 skrev 2015-02-08 12:16:17 följande:[/quote-nick]
Jag plussande på torsdagen och ringde på måndagen när jag hade BIM. Hon tyckte det var bra att jag ringde så tidigt så det är lättare med tider men hon förstod att det var första barnet för jag var så ivrig Ska på inskrivning på torsdag!
[/
Vilken v är du i när du ska på inskrivning?
Nån som käkar vitaminer av något slag för gravida och iså fall vad?
Är ju lite dålig på grönsaker så jag funderar på att köpa några vitaminer
Jaha okej :) vi ska nog oxå göra Kub. Varför vill ni ej ha hälsosamtal?
V.7 Vi ska göra KUB och vi sa nej till hälsosamtal så hon la inskrivningen lite tidigare som jag förstod det!