• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Marsvensson

V 6 menar jag såklart :)

Mmaja1990 skrev 2015-02-05 16:00:14 följande:

Hon räknade ju från senaste mensens första dag men jag har ju så långa cykler att det inte blir rätt då med min ägglossning och när vi haft sex etc. Så jag kommer säkert bli tillbakaflyttad 1-2 veckor sen när de kan se mer :)

• Mirjam91

Jag hoppar in här. Det blir mitt första inlägg på FL. Jag är gravid i vecka 4+6 och har BF 10 oktober. Det är vårt första barn.

Jag har både PCO och hypoterios. Så att vi lyckades på egen hand efter ett års försök och tre missfall är ett litet mirakel. Nu hoppas jag bara att lilla bebben är hår för att stanna.

Jag har inte så jättemycket symtom.

- Ont i brösten speciellt när jag vänder mig i sängen eller går fort.

- Molvärk IBLAND

- Trötthet (somnar väldigt tidigt och är jämt trött)

- Ont i bröstvårtorna som även är större i mellan åt. De är också mer styva.

Jag ska på inskrivning den 9 mars. Om jag blinkar fint med fransarna skulle jag även få möjlighet att se hjärtat slå med UL.

• myone
    Shibby skrev 2015-02-05 21:25:49 följande:

Angående facebook gruppen!! 

Alla befintliga medlemmar kan bjuda in nya medlemmar med hjälp av mailadressen.
    Jag kommer inte att ha tillgång till internet i helgen, mer än på mobilen, ute i skogen.  
    Men jag hoppas att mina söta medhjälpar admins (och alla andra) hjälper till om de har tid! Skrattande

Jag har skickat min mailadress nu
  • Trollfröken

Hej, kan jag hänga på er grupp?

Har precis plussat idag, bf 10 okt enligt beräkning!

Blir vårt andra barn!

• Mmaja1990

Så där! Nu har jag varit på ett första hälsosamtal och bokat tid för information om fosterdiagnostik och inskrivning känns liiite verkligare nu!

• Marie14

Jag ska ringa om några dagar.
    Är gravid 4+1 tror jag. Är orolig för missfall. Men det känns bra, anade att något skulle gå fel förra gången.......

• Kahxz

Hej hej!

Är gravid med andra barnet och är i vecka 5 + 4 Är gärna med i Facebook-gruppen!

• Kahxz

Vem kan man maila sin mailadress till eftersom Shibby är ute i skogen i helgen? :P

• theresepe

Den som vill och kan får gärna lägga till mig i facebook gruppen också!! OM den är totalt jättehemlig och ingen som helst människa mer än jag ser att jag går med såklart! Haha :) lills@live.se , den som kan/vill/har tid kan gärna lägga till mig! :)

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015