• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • mammaA93

Jag mår galet illa och är öm i brösten, kan inte ha någon bh längre.. Drygt att det ska börja så tidigt!

• mammaA93

Shit vad ni skriver, jag hänger ju i te med! ;) Jag bor i linköping och det här blir vårat 3e barn :) Lite nojig då mina symptom har minskat, mår inte alls illa längre! Det enda gravidtecken jag har nu är gigantiska bröst..

• mammaA93

Inte när de är så stora att de rammlar ur bhn hela tiden! ;)

Med de andra barnen spydde jag konstant mellan v.4-v.20 därför jag nojjar lite men det är nog lugnt!

Har bokat VUL på onsdag, blev gravid med minipiller även fast jag alltid tar dom på samma tid, så vill vara mer säker på hur långt jag gått.

• mammaA93

Mitt hat-symptom har kommit... Finnar!

Annars så har illamåendet fortfarande inte kommit tillbaka, vilket är skönt men blir ändå nojig, tur att vi har VUL på onsdag.

Annars så känner jag mig som värsta planeringsfreaket, namn och vagn är redan bestämt! ;D

• mammaA93

Hej allihopa, ts här :)
    Tyvärr fick jag missfall i v.7 så därför jag lämnade utan att säga till.
    Lycka till med era graviditeter, själv är vi på försök nr 2 nu och hoppas på en marsbebis :)

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015