Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Försöker skicka meddelande till dig shibby men det går inte. Kan du skicka till mig?
Tror man måste vara vän på fb för tt kunna bjuda in till en sluten hemlig grupp
Sist gjorde vi så att alla la till admin som vån och sen va de fritt att ta bort när man väl var aktiv i gruppen. Funkar bra med en hemlig grupp, man lär känna varan och har bra konversationer
Sist gjorde vi så att alla la till admin som vån och sen va de fritt att ta bort när man väl var aktiv i gruppen. Funkar bra med en hemlig grupp, man lär känna varan och har bra konversationer
Jag fryser galet mycket också...brrrr!
Angående facebook gruppen!!
Alla befintliga medlemmar kan bjuda in nya medlemmar med hjälp av mailadressen.
Jag kommer inte att ha tillgång till internet i helgen, mer än på mobilen, ute i skogen.
Men jag hoppas att mina söta medhjälpar admins (och alla andra) hjälper till om de har tid!
Jag kommer inte att ha tillgång till internet i helgen, mer än på mobilen, ute i skogen.
Men jag hoppas att mina söta medhjälpar admins (och alla andra) hjälper till om de har tid!
Mailadressen man har till sitt Facebook konto eller ?:)
Mailadressen man har till sitt Facebook konto eller ?:)