• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Humlanlilla

Sist gjorde vi så att alla la till admin som vån och sen va de fritt att ta bort när man väl var aktiv i gruppen. Funkar bra med en hemlig grupp, man lär känna varan och har bra konversationer

• TreA
    Shibby skrev 2015-02-05 20:37:12 följande:
    Den är hemlig så ingen ser någonting, man blir inbjuden av andra medlemmar, men jag verkar ha haft svårt att lägga till via mailadresser .. men testa skicka din mailadress så kan jag lägga till dig Glad
    Har skickat dig meddelande nu! Hoppas det kom fram!
  • Shibby
    Humlanlilla skrev 2015-02-05 20:47:22 följande:

Sist gjorde vi så att alla la till admin som vån och sen va de fritt att ta bort när man väl var aktiv i gruppen. Funkar bra med en hemlig grupp, man lär känna varan och har bra konversationer

skicka din mailadress här på fl så bjuder jag in dig :) eller har jag redan gjort det kanske? :P 
  • Shibby

Angående facebook gruppen!! 

Alla befintliga medlemmar kan bjuda in nya medlemmar med hjälp av mailadressen.
    Jag kommer inte att ha tillgång till internet i helgen, mer än på mobilen, ute i skogen.  
    Men jag hoppas att mina söta medhjälpar admins (och alla andra) hjälper till om de har tid! Skrattande

• Fruskotte
    Shibby skrev 2015-02-05 21:25:49 följande:

Jag kommer inte att ha tillgång till internet i helgen, mer än på mobilen, ute i skogen.  
    Men jag hoppas att mina söta medhjälpar admins (och alla andra) hjälper till om de har tid! Skrattande

Skickade min mailaddress i ett meddelande till dig :)
  • Marsvensson

Mailadressen man har till sitt Facebook konto eller ?:)

Shibby skrev 2015-02-05 21:25:49 följande:

Men jag hoppas att mina söta medhjälpar admins (och alla andra) hjälper till om de har tid! 

• Shibby
    Marsvensson skrev 2015-02-05 21:42:58 följande:

Mailadressen man har till sitt Facebook konto eller ?:)

Precis :) 
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015