Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hoppar in här! :) Väntar barn nr 2 med bf i mitten av oktober, har haft ett ma och ett mf under senaste året så är lite orolig nu men hoppas att det kan gå vägen den här gången!
Hoppar in här! :) Väntar barn nr 2 med bf i mitten av oktober, har haft ett ma och ett mf under senaste året så är lite orolig nu men hoppas att det kan gå vägen den här gången!
Grattis och håller tummarna :)
[quote=74814633][quriktigt illa ännu-nick]Enbarnsmamma01 skrev 2015-02-07 10:27:24 följande:[/quote-nick]Någon mer som är ovanligt trött? Hade kunnat sova mig igenom allt.. Sen fryser jag något så otroligt ![/quote]
Ja, gud ja... "Vaknar" knappt till i huvudet innan det är dags att gå och lägga sig igen... sover numera middag en stund på dagen och mina tidigare sömnproblem är som bortblåsta. Allting går mycket långsammare och tur att mina barn är så stora och förstående. :o
Har inte börjat må så där riktigt illa ännu som hag gjorde med mina två stora barn. Det känns lite oroväckande men jag kommer väl få äta upp det. (Fick läggas in med dropp pga sjukligt gravillamående som startade v 6 och höll i sig i ca 10 veckor :s).
Denna gången har jag mer orostankar om missfall. Har redan fått känna på en blödning och läst alldeles för mycket om statistik och olyckliga berättelser, så nu har jag bestämt mig för att enbart fokusera på bra saker och försöka ha tillit. :)
Grattis och håller tummarna :)
Ditt plus är mycket starkare än mitt.
Jag har fått det bekräftat! TJOOHOOOOO! :D Överlycklig!
Så kul! :) Grattis!
Ditt plus är mycket starkare än mitt.
Tror jag och sambon har åkt på matförgiftning :/
Japp har plussat nyss. Bf 15/10. Detta blir mitt tredje barn isf.