Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
25åring med BF 5 oktober med första barnet :)
Jag ska skrivas in på MVC Kungshöjd i Göteborg i mitten av mars. Någon som har erfarenhet av Kungshöjd?
Hej! Jag och sambon plussade igår, BF är 17 oktober!
Jag börjar fundera lite på min träning, tränar cirkelträning och HIIT vilket bla innebär att lyfta vikter, hoppa och göra magträning. vad säger man om det i början va graviditeten?
Jag börjar fundera lite på min träning, tränar cirkelträning och HIIT vilket bla innebär att lyfta vikter, hoppa och göra magträning. vad säger man om det i början va graviditeten?
Vad bra att du frågade! Det vill jag gärna också ha svar på! :)
Hej! Jag är gärna med här, plussade imorse!
Känns helt fantastiskt att vi förhoppningsvis får en liten trea i oktober 
När jag kissade i morse så var urinet mörkt (brukar vara det på morgonen) men det luktade starkt och det sved. Nu har jag druckit mer och det svider inte. Svedan kom från blygdläpparna och liksom inte "inne". Ursäkta ingående förklaringen.
Är det någon med samma?
Har inte ont i magen och som sagt, det svider in te.
Kan ha så på sommaren också när jag inte druckit tillräckligt.
De kan nog bli så att kisset blir koncentrerat om du dricker för lite?
Är nog inget speciellt tror jag :)
När jag kissade i morse så var urinet mörkt (brukar vara det på morgonen) men det luktade starkt och det sved. Nu har jag druckit mer och det svider inte. Svedan kom från blygdläpparna och liksom inte "inne". Ursäkta ingående förklaringen.
Är det någon med samma?
Har inte ont i magen och som sagt, det svider in te.
Kan ha så på sommaren också när jag inte druckit tillräckligt.
Googlade lite och hittade det här:
* www.styrkeprogrammet.se/traningsguide/37
*www.gravid.se/34_motion/radotips.htm