• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Mira2015

Jag ska skrivas in på MVC Kungshöjd i Göteborg i mitten av mars. Någon som har erfarenhet av Kungshöjd? 

• Missma01

Hej! Jag och sambon plussade igår, BF är 17 oktober!

Jag börjar fundera lite på min träning, tränar cirkelträning och HIIT vilket bla innebär att lyfta vikter, hoppa och göra magträning. vad säger man om det i början va graviditeten?

• villbildafamilj
    Missma01 skrev 2015-02-09 08:34:00 följande:

Jag börjar fundera lite på min träning, tränar cirkelträning och HIIT vilket bla innebär att lyfta vikter, hoppa och göra magträning. vad säger man om det i början va graviditeten?

Vad bra att du frågade! Det vill jag gärna också ha svar på! :) 
  • Hallonmaja
    villbildafamilj skrev 2015-02-09 08:39:27 följande:

Vad bra att du frågade! Det vill jag gärna också ha svar på! :) 

Jag med
  • villbildafamilj
    Hallonmaja skrev 2015-02-09 08:05:16 följande:

Hej! Jag är gärna med här, plussade imorse! Glad Känns helt fantastiskt att vi förhoppningsvis får en liten trea i oktober Hjärta

Grattis vad roligt! :D 
  • villbildafamilj
    Missma01 skrev 2015-02-09 08:34:00 följande:

Och grattis såklart! :) 
  • Marie14

När jag kissade i morse så var urinet mörkt (brukar vara det på morgonen) men det luktade starkt och det sved. Nu har jag druckit mer och det svider inte. Svedan kom från blygdläpparna och liksom inte "inne". Ursäkta ingående förklaringen.

Är det någon med samma?

Har inte ont i magen och som sagt, det svider in te.

Kan ha så på sommaren också när jag inte druckit tillräckligt.

• eriwag

De kan nog bli så att kisset blir koncentrerat om du dricker för lite?

Är nog inget speciellt tror jag :)

Marie14 skrev 2015-02-09 09:01:02 följande:

När jag kissade i morse så var urinet mörkt (brukar vara det på morgonen) men det luktade starkt och det sved. Nu har jag druckit mer och det svider inte. Svedan kom från blygdläpparna och liksom inte "inne". Ursäkta ingående förklaringen.

Är det någon med samma?

Har inte ont i magen och som sagt, det svider in te.

Kan ha så på sommaren också när jag inte druckit tillräckligt.

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015