Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Får man för mycket folsyra i sig så kissar man ut det
Så käka på ni hehe.
Mirjam91: jag har aldrig hört att man inte skulle kunna ha sex när man är gravid, var har du hört det?
Nån som käkar vitaminer av något slag för gravida och iså fall vad?
Är ju lite dålig på grönsaker så jag funderar på att köpa några vitaminer
Jag såg att det var några som också bodde i Uppsala, kul :) vet ni om det går att göra ett tidigt ultraljud nånstans här? Jag skulle gärna vilja se en gång innan rul för att se att allt är okej osv. Men jag är 24 år, frisk och allt sånt.
Hejhej jag hoppar in här, plussade idag på BIM-1.jag har en son sen tidigare som är 1.5år :)
Jag såg att det var några som också bodde i Uppsala, kul :) vet ni om det går att göra ett tidigt ultraljud nånstans här? Jag skulle gärna vilja se en gång innan rul för att se att allt är okej osv. Men jag är 24 år, frisk och allt sånt.
Hej! Jag är gärna med här, plussade imorse! Känns helt fantastiskt att vi förhoppningsvis får en liten trea i oktober