• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Missma01
    eriwag skrev 2015-02-09 09:13:58 följande:

Vi har bf samtidigt :) kul :) grattis

Vad roligt! Jag är dock fått lite olika datum när man kollar på olika sidor, allt från 14e-18e men fått 17e på 2 så tänker att det får vara rätt :P hehe.

Och grattis själv :)

• eriwag

Så ledsen för din skull och vet hur de känns. De va samma med mig förra månaden. Hoppas de kommer igång av sig själv! <3

FruA78 skrev 2015-02-09 11:39:07 följande:

Lämnar denna tråd idag. Andra missfallet (MA) i rad konstaterat skulle vara i vecka 8 idag men syntes bara en hinnsäck och inget foster denna vecka heller. Nu hoppas jag att det startar av sig själv ska tillbaka om 10 dagar och får tabletter annars. Så himla jobbigt.

Önskar er andra lycka till! Kram

• eriwag

Tycker 17 känns fel och sent men vi får se på rul senare i graviditeten och vad bm säger :)

Missma01 skrev 2015-02-09 12:08:33 följande:

Vad roligt! Jag är dock fått lite olika datum när man kollar på olika sidor, allt från 14e-18e men fått 17e på 2 så tänker att det får vara rätt :P hehe.

Och grattis själv :)

• Missma01
    eriwag skrev 2015-02-09 12:15:28 följande:

Tycker 17 känns fel och sent men vi får se på rul senare i graviditeten och vad bm säger :)

Att det känns sent åt mig? Ja självklart är det inget definitivt men är ju kul att ha något riktdatum :)
  • Längtan efter ett syskon

Ville bara berätta!!!

Bokad vul 24:e feb. Kommer då vara i v 9+4. Håll tummarna för mig

• mommy86
    FruA78 skrev 2015-02-09 11:39:07 följande:

Lämnar denna tråd idag. Andra missfallet (MA) i rad konstaterat skulle vara i vecka 8 idag men syntes bara en hinnsäck och inget foster denna vecka heller. Nu hoppas jag att det startar av sig själv ska tillbaka om 10 dagar och får tabletter annars. Så himla jobbigt.

Önskar er andra lycka till! Kram

Beklagar
    Vet hur tufft det känns.. Hoppas det tar sig snart igen och att det får stanna
  • sarasessi

Hej! Här hoppas jag gärna in :)

Plussade idag med både cb plus och med digitalt efter nästan 1,5 års försök att få till ett syskon till vår son på snart 4 år. Sonen blev till på andra försöket, men den här tog tid på sig och blev till nu efter första IVF-försöket. Nu hoppas vi att mini stannar. Bf 20 oktober enligt familjeliv, så det är väldigt tidigt än men jag är så lycklig!

Jag är 30, mannen 36 och vi bor i Göteborg.

• eriwag

Haha nej mig :)

Missma01 skrev 2015-02-09 12:18:10 följande:

Att det känns sent åt mig? Ja självklart är det inget definitivt men är ju kul att ha något riktdatum :)

• eriwag

Jag har bokat den 23:e :) spännande :)

Längtan efter ett syskon skrev 2015-02-09 12:51:27 följande:

Ville bara berätta!!!

Bokad vul 24:e feb. Kommer då vara i v 9+4. Håll tummarna för mig

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015