Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Ja precis det är sant :)
Ja åh det blir jag också :/ är orolig varje dag:/ ja precis man ska inte tänka på det , tänk bara på att du ska få en liten be is , det försöker jag göra iallafall , så hoppas allt går bra dessa riskveckor :)
Jag själv har sagt det till min mamma, kunde ej hålla mig.. Sen i söndags sa vi det till min sambos föräldrar , vi sa att det såklart var rätt så tidigt & vad som helst kan hända,men att vi ej kunde hålla sån stor hemlighet för dem, ska på kalas hos hans farmor på fredag så vi tänker berätta samma sak där med, för sen vet vi inte igen när alla i hans släkt är samlade :) min bästa vän vet det och 3 andra som har barn sen innan för var tvungen att fråga dem en massa. Resten Berättar vi för vid v 12 :)
Ja visst är det konstig, men lika bra att få det överstökat kanske, så har man själva inskrivningen att se fram emot sen.
Jag blir bara så orolig när jag läser längre bak i tråden och ser att flera fått missfall :( så himla tråkigt det måste vara. Men som jag också läst i andra trådar så ska man ju vänta på bebis och inte missfall, så man kan ju bara hoppas att man slipper den besvikelsen.
När planerar alla att berätta för föräldrar och vänner då? :) om ni inte redan gjort det.... vi vill vänta tills vi vet att det faktiskt är något levande där inne... gärna efter kub.
Ja visst är det konstig, men lika bra att få det överstökat kanske, så har man själva inskrivningen att se fram emot sen.
Jag blir bara så orolig när jag läser längre bak i tråden och ser att flera fått missfall :( så himla tråkigt det måste vara. Men som jag också läst i andra trådar så ska man ju vänta på bebis och inte missfall, så man kan ju bara hoppas att man slipper den besvikelsen.
När planerar alla att berätta för föräldrar och vänner då? :) om ni inte redan gjort det.... vi vill vänta tills vi vet att det faktiskt är något levande där inne... gärna efter kub.
Hmm, jag vet inte om det är växtvärk men till och från får jag ont i magen eller ryggen. Det kan variera i styrka och längd, men skulle förmoda att det är samma
Jag har börjat må illa till och från men idag har det faktiskt varit rätt så ok, men håller på att ta körkort och min körskollärare påpekade att jag kör mer försiktigt och fegt nu vilket beror på att jag känner mig trött hela tiden och typ frånvarande konstant!! Undrar hur de ska gå på uppkörningen :/
Jag slutade rök på nyår, efter det har jag också varit småsugen eller velat äta ganska ofta. Så även innan jag blev gravid har jg nog lagt på mig en del den senastemånaden... Detta bådar inte gott :P
Jag ska också vänta! Men min mamma vet om :) sen på måndag när min chef kommer tillbaka ska jag berätta för honom för jag vill vara ärlig från början där så dom kan hitta nån som kan jobba för mig sen :)
Hej, hoppar in här med, vill gärna följas åt plussade förra veckan bf 6 okt
Hej, hoppar in här med, vill gärna följas åt plussade förra veckan bf 6 okt
Hej! Jag hoppar också in här BF 8/10. Har en son född i december 2013 ????
Jag har nästan inga gravid symtom alls vilket känns jobbigt men dem kommer nog ????
Hej! Jag hoppar in här också. Har bim idag men plussade för ett par dagar sedan. Fick missfall i december så vågar inte riktigt vara glad än men hoppas förstås att det ska gå vägen den här gången :).
Jag är 30 år och bor i Stockholm. Har en dotter född aug -12.
Jag har än så länge ömma bröst, är trött och magen är svullen, fick inte igen byxorna i morse :). Börjar känna lite smått illamående ibland och just nu är jag så orolig för att få missfall igen så jag längtar lite efter att börja kräkas (kräktes flera gånger om dagen v 6-16 med dottern. Vet dock att jag nog kommer ångra det om jag väl börjar kräkas :D.
Någon som haft otroliga smärtor /värk i magen i övre delen ? Någon som vet om de är farligt ? Gör så inn i bomben ont
Är det bara jag som är hu grig hela tiden ? Känns som jag äter hela tiden :( åt frukost sen lunch halv tolv, 2 frukter vid två, sallad vid 16, rejäl portion mat kl 19, är fortfarande hungrig haha..