Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Min bm sa i dag att kub får blir man erbjuden om man är över 35 år när man fäder, men det kanske är olika från ställe till ställe. Det är ett blodprov runt vecka 12 sen ul vecka 15 eller nåt
Min bm sa i dag att kub får blir man erbjuden om man är över 35 år när man fäder, men det kanske är olika från ställe till ställe. Det är ett blodprov runt vecka 12 sen ul vecka 15 eller nåt
Någon som haft otroliga smärtor /värk i magen i övre delen ? Någon som vet om de är farligt ? Gör så inn i bomben ont
Åh grattis så underbart :D tog också 4 tester för jag knappt kunde tro på det haha.. Är i 4+4:) jag ringde bf efter att jag hade tagit 2 tester, har tid 23 feb:) har också bara ont i brösten, dem har blivit betydligt myclet större haha:p känns så konstigt.. Sen har jag molvärk ibland, lite humörsvängningar och trötthet , annars mår jag bra, fasar över illamåendet sen så hoppas man inte får det haha :)ja vacker kommer man nog inte känna sig i sommar(om allt går som det ska), men man får ju något fint för livet utav det som tur :)
Jag fick inte tid för inskrivning förens 12 mars! Kommer du vara i vecka 12, kommer jag inte bli erbjuden kub då? Någon som vet? För i Stockholm ska man ju bli det vad jag har för mig.
Känns ju som en evighet kvar...
Haha ja eller hur.. Jag blev t.ex fruktansvärt sur på min sambo igår för att han inte hade grönsaker i köttfärspaket han gjorde. Blev ju nästan rädd för mig själv :p
Ja träning kan man ju köra ändå kanske inte lika hårt eftersom man inte ska banta precis , men hålla sig igång är ju bra :) sen hård träningg får man ta efter man fött osv ;)
Detta är vårt första :) blir 24 i augusti :)
Hehe när du säger humörsvängningar så slår det mig att jag faktiskl också haft det på sistone. Har tyckt synd om min pojkvän som får stå ut med mig, men då har jag något att skylla på i alla fall! :)
Ja precis, vad gör det att man en sommar får vara stor som en fläskpadda. Jag testade av den anledningen att jag tänkt köra igång med ett hårt träningsschema nu, men då slapp jag det (än så länge).
Hur gamla är alla, är det era första barn? :)
Jag är 25 och det är första!
Menar givetvist köttfärspajen och inte köttfärspaket ;p
Hehe när du säger humörsvängningar så slår det mig att jag faktiskl också haft det på sistone. Har tyckt synd om min pojkvän som får stå ut med mig, men då har jag något att skylla på i alla fall! :)
Ja precis, vad gör det att man en sommar får vara stor som en fläskpadda. Jag testade av den anledningen att jag tänkt köra igång med ett hårt träningsschema nu, men då slapp jag det (än så länge).
Hur gamla är alla, är det era första barn? :)
Jag är 25 och det är första!
Åh, ja jag vet inte om jag hade velat göra det ändå.. men det är väll mina kontrollbehov som spökar