Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Åh vad underbart !Vilken vecka kan man se det :)?
Vi fick se ett hjärta ticka där inne , så nu håller jag tummarna för er skull också!
Grattis och välkommen!
Hej allihopa!
Hoppar gärna in här jag också :)
Testade positivt idag bim+1 på clearblue digital. "Gravid 1-2 veckor"
Är överlycklig och har fortfarande inte förstått det riktigt :D
Enligt beräkningar så är BF runt den 12e oktober.
Både Jag och min sambo är så glada! Första barnet får oss båda :)
Åh vad underbart !Vilken vecka kan man se det :)?
Grattis och välkommen!
Är det någon mer än jag som har fått massor av huvudvärk?
Har haft konstant huvudvärk i över 1 vecka nu, vågar knappt äta alvedon men det här börjar bli jobbigt...
Men åh underbart det måste ha varit !:D<3hoppas dem kan se det på mig med ska på mitt första besök mån 23 feb:D är så nervös :p
Jag är i vecka 6+2 och det är väl i vecka 6 man bör kunna se det, men det kan också vara för tidigt! Så jag hade inte hoppats på så mycket faktiskt blev helt paff när han sa att hjärtat tickade som det ska!
Finns det något från Östergötland här? Jag är förvisso i vecka 9 men vore kul att bolla med någon över en fika! :)
Men åh underbart det måste ha varit !:D<3hoppas dem kan se det på mig med ska på mitt första besök mån 23 feb:D är så nervös :p
Hej allihopa!
Hoppar gärna in här jag också :)
Testade positivt idag bim+1 på clearblue digital. "Gravid 1-2 veckor"
Är överlycklig och har fortfarande inte förstått det riktigt :D
Enligt beräkningar så är BF runt den 12e oktober.
Både Jag och min sambo är så glada! Första barnet får oss båda :)
Åh va kul att vi har blivit så många :) välkomna alla nya här! Jag har äntligen fått tid på Mvc den 23/2:) henne jag pratade med va så otrevlig och kall, trist men skönt att det inte är henne jag ska till ;)..
Någom från Malmö?:) söm vet när man kan få ett vul ? Ska till bm den 23/2, vill gärna veta då hur allt är osv , vill helst inte vänta tills v 18-19:p