Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Längtan efter ett syskon: Håller med om tröttheten! La mig före barnen igår...
Bf för våra oktoberbebisar!
25/9
Shibby
28/9
Längtan efter ett syskon
Mommy86
1/10
TreA
2/10
Floffeen
anna tuva
3/10
mammaA93
4/10
Lillemy1980
Mira14
noorah
Fröken JB
5/10
Tigerlilja86
Monsan
dahlia92
Miss Ms
6/10
Sockersöt85
7/10
Truckdriverbruden
Lazmi
Marsvensson
Emelie23
8/10
Fröken Smilla
9/10
MiniQ
theresepe
Grattis Miss Ms!!! La till dig i listan!
Bf för våra oktoberbebisar!
25/9
Shibby
28/9
Längtan efter ett syskon
Mommy86
1/10
TreA
2/10
Floffeen
anna tuva
3/10
mammaA93
4/10
Lillemy1980
Mira14
noorah
Fröken JB
5/10
Tigerlilja86
Monsan
dahlia92
Miss Ms
Deardeer
6/10
Sockersöt85
7/10
Truckdriverbruden
Lazmi
Marsvensson
Emelie23
8/10
Fröken Smilla
9/10
MiniQ
theresepe
Deardeer: Såg att inte du heller låg i listan, skrev in dig där, hoppas det är ok! Grattis till plusset!
Själv önskade jag alltid att gröna linjen hade haft en hållplats till söderut - uppväxt i Trångsund och är ofta där nu också! Tycker absolut vi ska ses något i sommar!
Tycker det vore en rolig ide att ses mot våren/sommaren :)..
Mitt hat-symptom har kommit... Finnar!
Annars så har illamåendet fortfarande inte kommit tillbaka, vilket är skönt men blir ändå nojig, tur att vi har VUL på onsdag.
Annars så känner jag mig som värsta planeringsfreaket, namn och vagn är redan bestämt! ;D
Fler som har fått extremt fett hår! Gar aldrig problem med det. Massa finnar oxå!
Halsbränna,gasig, stickningar i magen, sjukt trött
Mitt hat-symptom har kommit... Finnar!
Annars så har illamåendet fortfarande inte kommit tillbaka, vilket är skönt men blir ändå nojig, tur att vi har VUL på onsdag.
Annars så känner jag mig som värsta planeringsfreaket, namn och vagn är redan bestämt! ;D
Jag brukar få ganska fett hår relativt fort, men inte så här! Såg ut som om jag inte hade tvättar håret på minst en vecka efter bara en dag... tänkte inte på att det kan bero på graviditeten. Men nu när du skrev det så!