• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • TreA

Längtan efter ett syskon: Håller med om tröttheten! La mig före barnen igår...

• TreA

Bf för våra oktoberbebisar!

25/9

Shibby

28/9

Längtan efter ett syskon

Mommy86

1/10

TreA

2/10

Floffeen

anna tuva

3/10

mammaA93

4/10

Lillemy1980

Mira14

noorah

Fröken JB

5/10

Tigerlilja86

Monsan

dahlia92

Miss Ms

6/10

Sockersöt85

7/10

Truckdriverbruden

Lazmi

Marsvensson

Emelie23

8/10

Fröken Smilla

9/10

MiniQ

theresepe

• TreA

Bf för våra oktoberbebisar!

25/9

Shibby

28/9

Längtan efter ett syskon

Mommy86

1/10

TreA

2/10

Floffeen

anna tuva

3/10

mammaA93

4/10

Lillemy1980

Mira14

noorah

Fröken JB

5/10

Tigerlilja86

Monsan

dahlia92

Miss Ms

Deardeer

6/10

Sockersöt85

7/10

Truckdriverbruden

Lazmi

Marsvensson

Emelie23

8/10

Fröken Smilla

9/10

MiniQ

theresepe

• TreA

Deardeer: Såg att inte du heller låg i listan, skrev in dig där, hoppas det är ok! Grattis till plusset!

Själv önskade jag alltid att gröna linjen hade haft en hållplats till söderut - uppväxt i Trångsund och är ofta där nu också! Tycker absolut vi ska ses något i sommar!

• mammaA93

Mitt hat-symptom har kommit... Finnar!

Annars så har illamåendet fortfarande inte kommit tillbaka, vilket är skönt men blir ändå nojig, tur att vi har VUL på onsdag.

Annars så känner jag mig som värsta planeringsfreaket, namn och vagn är redan bestämt! ;D

• Shibby
    Längtan efter ett syskon skrev 2015-01-31 23:33:44 följande:

Fler som har fått extremt fett hår! Gar aldrig problem med det. Massa finnar oxå!

Halsbränna,gasig, stickningar i magen, sjukt trött

Jag brukar få ganska fett hår relativt fort, men inte så här! Såg ut som om jag inte hade tvättar håret på minst en vecka efter bara en dag... tänkte inte på att det kan bero på graviditeten. Men nu när du skrev det så!
  • TreA
    mammaA93 skrev 2015-02-01 11:33:03 följande:

Mitt hat-symptom har kommit... Finnar!

Annars så har illamåendet fortfarande inte kommit tillbaka, vilket är skönt men blir ändå nojig, tur att vi har VUL på onsdag.

Annars så känner jag mig som värsta planeringsfreaket, namn och vagn är redan bestämt! ;D

Åh vad spännande! Jag ska ringa till den mottagning vi hoppas få tid för vul på imorgon! Men de hade stängt tors-fre och så har det ju varit helg så jag är nog inte ensam om att ringa! Hatar att man ska försöka komma fram på en viss telefontid tex och så jobbar man själv den tiden, har dessutom en rad möten inplanerade hela dagen imorgon! Men hoppas komma fram och hoppas få en tid! Visst är du också i v.6 nu? Trodde man inte "fick" göra vul före v.8 men då får man nog det, hoppas på en tid inom 2 veckor eller nått iaf! Är det redan från v.6 man kan se hjärtat picka? Ja namn och vagn, samma här, man drömmer sig bort!
  • Längtan efter ett syskon
    Shibby skrev 2015-02-01 11:50:04 följande:

Jag brukar få ganska fett hår relativt fort, men inte så här! Såg ut som om jag inte hade tvättar håret på minst en vecka efter bara en dag... tänkte inte på att det kan bero på graviditeten. Men nu när du skrev det så!

Ja helt sjukt. Ska bli spännande o se hur magen formar sig o hur jag mår längre fram.

Har flera mf bakom mig o börjar nu gå över den tiden då jag fick Mf så jag håller tummarna att bönan klarar sig. Känns så iaf ????
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015