• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Längtan efter ett syskon
    TreA skrev 2015-02-01 08:09:52 följande:

Längtan efter ett syskon: Håller med om tröttheten! La mig före barnen igår...

Ahhh asså jag hade kunnat sova dygnet runt känns det som. Jobbar 8-20 och när jag har kommit hem o ätit så blir jag klubbad. Så matt o trött o jag e annars nattuggla
  • Thelma88

Hej!:)

Har bf 28/9 och såg att fler som har bf sent i september hängde på denna gruppen och tror jag gör samma sak.. Man känner sig så "efter" i septembergruppen då de flesta är flera veckor före en själv:) Dessutom är väl risken stor för att man kommer gå över tiden också.. ;)

Någon mer från Skåne?:)

• Lazmi
    Shibby skrev 2015-02-01 11:50:04 följande:
    Jag brukar få ganska fett hår relativt fort, men inte så här! Såg ut som om jag inte hade tvättar håret på minst en vecka efter bara en dag... tänkte inte på att det kan bero på graviditeten. Men nu när du skrev det så!
    Mitt hår blir också fett jättefort nu.. :P
  • Shibby
    Längtan efter ett syskon skrev 2015-02-01 12:31:03 följande:

Ja helt sjukt. Ska bli spännande o se hur magen formar sig o hur jag mår längre fram.

Har flera mf bakom mig o börjar nu gå över den tiden då jag fick Mf så jag håller tummarna att bönan klarar sig. Känns så iaf ????

Tråkigt med dina tidigare mf, jag är likadan, vi går på utredning hos Sophiahemmet så dom kommer hålla koll på den här graviditeten.. Ska på vul i morgon men eftersom jag bara är i vecka 6+2 då är jag rädd att de inte ska se något.

Hoppas det går bra för dig också den här gången, det kanske är meningen nu
  • MiniH85

Hej!

Jag hoppar gärna in här! Jag plussade i måndags (26/1) och har BF 2/10 enligt gravidappen ????

Jag har nyss fyllt 30 och detta är vårt andra barn, har en son född dec 2013.

Grattis till alla er!

• TreA

Grattis till er nya i tråden! Lägg gärna till er på listan om ni vill!

Shibby: Åh vad spännande! Massa lycka till! Du måste skriva och berätta när ni varit där!

Jag har haft ett mf tidigare i v.10 så tiden dit känns outhärdlig...

• Fröken Smilla
    Thelma88 skrev 2015-02-01 12:35:45 följande:

Hej!:)

Har bf 28/9 och såg att fler som har bf sent i september hängde på denna gruppen och tror jag gör samma sak.. Man känner sig så "efter" i septembergruppen då de flesta är flera veckor före en själv:) Dessutom är väl risken stor för att man kommer gå över tiden också.. ;)

Någon mer från Skåne?:)

Välkommen!

Jag bor i Helsingborg :)
  • Thelma88

Bf för våra oktoberbebisar!

25/9

Shibby

28/9

Thelma88

Längtan efter ett syskon

Mommy86

1/10

TreA

2/10

Floffeen

anna tuva

3/10

mammaA93

4/10

Lillemy1980

Mira14

noorah

Fröken JB

5/10

Tigerlilja86

Monsan

dahlia92

Miss Ms

Deardeer

6/10

Sockersöt85

7/10

Truckdriverbruden

Lazmi

Marsvensson

Emelie23

8/10

Fröken Smilla

9/10

MiniQ

theresepe

• Thelma88
    Fröken Smilla skrev 2015-02-01 14:25:14 följande:
    Välkommen!

Jag bor i Helsingborg :)

Vad roligt:) Är det ditt första barn?

• Fröken Smilla
    Thelma88 skrev 2015-02-01 14:51:47 följande:

Vad roligt:) Är det ditt första barn?

Ja det är det. Vi har väntat länge, så denna plutten lev till genom ivf. Är det är första barn också?
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015