Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Längtan efter ett syskon: Håller med om tröttheten! La mig före barnen igår...
Hej!:)
Har bf 28/9 och såg att fler som har bf sent i september hängde på denna gruppen och tror jag gör samma sak.. Man känner sig så "efter" i septembergruppen då de flesta är flera veckor före en själv:) Dessutom är väl risken stor för att man kommer gå över tiden också.. ;)
Någon mer från Skåne?:)
Ja helt sjukt. Ska bli spännande o se hur magen formar sig o hur jag mår längre fram.
Har flera mf bakom mig o börjar nu gå över den tiden då jag fick Mf så jag håller tummarna att bönan klarar sig. Känns så iaf ????
Hej!
Jag hoppar gärna in här! Jag plussade i måndags (26/1) och har BF 2/10 enligt gravidappen ????
Jag har nyss fyllt 30 och detta är vårt andra barn, har en son född dec 2013.
Grattis till alla er!
Grattis till er nya i tråden! Lägg gärna till er på listan om ni vill!
Shibby: Åh vad spännande! Massa lycka till! Du måste skriva och berätta när ni varit där!
Jag har haft ett mf tidigare i v.10 så tiden dit känns outhärdlig...
Hej!:)
Har bf 28/9 och såg att fler som har bf sent i september hängde på denna gruppen och tror jag gör samma sak.. Man känner sig så "efter" i septembergruppen då de flesta är flera veckor före en själv:) Dessutom är väl risken stor för att man kommer gå över tiden också.. ;)
Någon mer från Skåne?:)
Bf för våra oktoberbebisar!
25/9
Shibby
28/9
Thelma88
Längtan efter ett syskon
Mommy86
1/10
TreA
2/10
Floffeen