Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Fler som har mycket molvärk? Har så ont nu att jag blir orolig... Hoppas det är lugnare när jag vaknar imorgon!
Fler som har mycket molvärk? Har så ont nu att jag blir orolig... Hoppas det är lugnare när jag vaknar imorgon!
Jag plussade 29/1, beräknad BF 5/10.. :)
Ja det vore kul! Jag bor i Stockholm, Västerort är 24 år och detta är vårat första.
Absolut det tycker jag också vore kul :)..
24, gröna söderut Stockholm, 24, första barnet! Bf 5/10! Symptom än så länge är ömma tuttar, molvärk, extrem halsbränna och illamående :(
Fler som har fått extremt fett hår! Gar aldrig problem med det. Massa finnar oxå!
Halsbränna,gasig, stickningar i magen, sjukt trött
Fler som har fått extremt fett hår! Gar aldrig problem med det. Massa finnar oxå!
Halsbränna,gasig, stickningar i magen, sjukt trött
Julibebisen12 & Lazmi: Så är det säkert! Fick så förskräckligt ont igår kväll bara men nu är det lugnt igen! Tänk vad bra det vore om det var "lagom" av alla symptom helst hela tiden!