• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Julibebisen12
    TreA skrev 2015-01-31 20:54:30 följande:

Fler som har mycket molvärk? Har så ont nu att jag blir orolig... Hoppas det är lugnare när jag vaknar imorgon!

Inte molvärk men känner lättare smärta i magen ibland

Molvärk är ofarligt, livmodern som töjer sig :)
  • Lazmi

Fler som har mycket molvärk? Har så ont nu att jag blir orolig... Hoppas det är lugnare när jag vaknar imorgon!

Jag har också ont till och från :) Det känns att det händer saker där inne ^^
  • Emelie23
    Shibby skrev 2015-01-31 20:03:57 följande:

Ja det vore kul! Jag bor i Stockholm, Västerort är 24 år och detta är vårat första.

Bor söder ut från stan :) snart 23 och väntar först barnet :)
  • Emelie23
    Tigerlilja86 skrev 2015-01-31 19:45:35 följande:

Absolut det tycker jag också vore kul :)..

Vad kul!! Och grattis till att ni ska flytta till större!!! :D
  • deardeer

24, gröna söderut Stockholm, 24, första barnet! Bf 5/10! Symptom än så länge är ömma tuttar, molvärk, extrem halsbränna och illamående :(

• Längtan efter ett syskon

Ja o rejält onda stickningar emellanåt
  • Längtan efter ett syskon

Fler som har fått extremt fett hår! Gar aldrig problem med det. Massa finnar oxå!

Halsbränna,gasig, stickningar i magen, sjukt trött

• Fröken Smilla
    Längtan efter ett syskon skrev 2015-01-31 23:33:44 följande:

Fler som har fått extremt fett hår! Gar aldrig problem med det. Massa finnar oxå!

Halsbränna,gasig, stickningar i magen, sjukt trött

Finnarna, eller kanske snarare plitor, har dykt upp hos mig. Jag har annars kanske en plita i halvåret. Nu har de nog släktträff på min panna

Halsbränna, illamående, ovanliga stickningar och dragningar i livmodern, dålig aptit och dålig sömn... Somnar väldigt tidigt (kan verkligen inte hålla ögonen öppna) och vaknar mitt i natten av halsbränna och kan inte somna om. Som just nu dvs.
  • TreA

Julibebisen12 & Lazmi: Så är det säkert! Fick så förskräckligt ont igår kväll bara men nu är det lugnt igen! Tänk vad bra det vore om det var "lagom" av alla symptom helst hela tiden!

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015