Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hej och välkommen :).. Grattis va kul.
Är det första barnet?
Hej på er!
Får man hänga på?
Jag fick ett plus igår 29/1 och ytterligare ett idag
Är gravid efter en IVF-behandling och har egentligen först testdag om en vecka men orkade inte vänta så länge bf är inte lika lätt att räkna ut, men enligt FL är det 8/10.
Så galet, vi har väntat på detta i 2,5 år!
Hej på er!
Får man hänga på?
Är gravid efter en IVF-behandling och har egentligen först testdag om en vecka men orkade inte vänta så länge bf är inte lika lätt att räkna ut, men enligt FL är det 8/10.
Hej på er!
Får man hänga på?
Tack!
Blödde bara lite igår när jag var på toa sedan slutade det. Rött blod. Sedan slutade det. Men fick lite svag värk men sedan slutade det. Tror missfall men vet inget. Tyckte det var så lite blod. Fick heller ingen tid snart, verkade inte gå att se fören om 3 veckor. Att vänta så länge känns olidligt.
Ja men verkligen. Då känns det väldigt mycket haha.. Har faktiskt beställt två amningsbh-ar (som man kan ha på natten) som ger stöd och så det känns bekvämt, hoppas det stämmer, hade inte det sist, men nu känner jag att det vore nog skönt :D
Hej på er!
Får man hänga på?