Inlägg från: Längtan efter ett syskon |Visa alla inlägg
  • Längtan efter ett syskon

Oktoberbebisar 2015

Får jag hoppa in här? Har bf 28:e sep men jag tror jag blev gravid senare.

Känner ingenting mer än växtvärk. Lätt illamående idag. Sjukt trött, det går o finnar

Roligt att se fler o fler plussa ???? hur mår ni?

Nån som har fler barn? Är sj 29 år och har två barn sen innan. En född 2011 och en född 2013.

Tigerlilja86 skrev 2015-01-30 11:54:08 följande:

Jag är också 29 år och har en son som är född 2006 :).

Mår fortfarande bra, spända och ömma bröst bara

Jag med men bara när bh:n åker av hihi.
    theresepe skrev 2015-01-30 13:45:36 följande:

Jag mår bra, lite chockad fortfarande! :D. Är väldigt yr i huvudet dock, och just nu ganska mycket molande värk i magen :) 

Jag är 21 år gammal och detta är mitt första barn! :)

Jag har oxå haft ganska mycket värk idag. Spännande med första barnet ????
    anna tuva skrev 2015-01-30 10:00:58 följande:

Fick en liten blödning igår. Men inget mer sedan dess. Fy. Hoppas inte det värsta sker.

En liten blödning behöver du inte oroa dig för. Så länge du inte har ont o blöder som en vanlig mens.

Har sj haft 2 mf o blöda tidigt i graviditen e ganska vanligt.

Hoppas det inte kommer mer. Uppdatera hur det går
    anna tuva skrev 2015-01-30 17:14:22 följande:

Blödde bara lite igår när jag var på toa sedan slutade det. Rött blod. Sedan slutade det. Men fick lite svag värk men sedan slutade det. Tror missfall men vet inget. Tyckte det var så lite blod. Fick heller ingen tid snart, verkade inte gå att se fören om 3 veckor. Att vänta så länge känns olidligt.

Inte säkert det e missfall för det.

Med första barnet när jag gjorde nr 2 så rann det färskt blod. Trodde bergsäkert på mf men när jag gjorde vul så såg allt bra ut.

Trodligen brast ett blodkärl bara
    Tigerlilja86 skrev 2015-01-30 17:46:14 följande:

Ja men verkligen. Då känns det väldigt mycket haha.. Har faktiskt beställt två amningsbh-ar (som man kan ha på natten) som ger stöd och så det känns bekvämt, hoppas det stämmer, hade inte det sist, men nu känner jag att det vore nog skönt :D

Utan jobbiga sömmar? Dvs kanter. Det störde jag mig på. De var så obekväma o ha på sig.

Säg t om de e bra ????
    Fröken Smilla skrev 2015-01-30 19:27:17 följande:

Hej på er!

Får man hänga på?

Jag fick ett plus igår 29/1 och ytterligare ett idag

Är gravid efter en IVF-behandling och har egentligen först testdag om en vecka men orkade inte vänta så länge bf är inte lika lätt att räkna ut, men enligt FL är det 8/10.

Så galet, vi har väntat på detta i 2,5 år!

Stort grattis!!! Härligt att det tog sig ????
    mommy86 skrev 2015-01-31 14:36:35 följande:

Ni som har barn sen innan svullnar ni upp mkt? Jag tycker jag blossar upp lite framåt kvällen. Min son sa för ett par dagar sen: Hur mår tjocka magen?! Och det va  innan jag ens visste om min gravilitet.. Och är inte tjock i övrigt=)

Jag gick in i v 6+0 idag o e jättesvullen. Vet inte om det e graviditeten el vad det e

Btw bf 26/9 om jag räknat rätt.

V 7 idag ????

TreA skrev 2015-01-31 20:54:30 följande:

Fler som har mycket molvärk? Har så ont nu att jag blir orolig... Hoppas det är lugnare när jag vaknar imorgon!

Ja o rejält onda stickningar emellanåt
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015