Inlägg från: Längtan efter ett syskon |Visa alla inlägg
  • Längtan efter ett syskon

Oktoberbebisar 2015

Fler som har fått extremt fett hår! Gar aldrig problem med det. Massa finnar oxå!

Halsbränna,gasig, stickningar i magen, sjukt trött

Shibby skrev 2015-02-01 11:50:04 följande:

Jag brukar få ganska fett hår relativt fort, men inte så här! Såg ut som om jag inte hade tvättar håret på minst en vecka efter bara en dag... tänkte inte på att det kan bero på graviditeten. Men nu när du skrev det så!

Ja helt sjukt. Ska bli spännande o se hur magen formar sig o hur jag mår längre fram.

Har flera mf bakom mig o börjar nu gå över den tiden då jag fick Mf så jag håller tummarna att bönan klarar sig. Känns så iaf ????
    TreA skrev 2015-02-01 08:09:52 följande:

Längtan efter ett syskon: Håller med om tröttheten! La mig före barnen igår...

Ahhh asså jag hade kunnat sova dygnet runt känns det som. Jobbar 8-20 och när jag har kommit hem o ätit så blir jag klubbad. Så matt o trött o jag e annars nattuggla
    Shibby skrev 2015-02-01 13:02:51 följande:

Tråkigt med dina tidigare mf, jag är likadan, vi går på utredning hos Sophiahemmet så dom kommer hålla koll på den här graviditeten.. Ska på vul i morgon men eftersom jag bara är i vecka 6+2 då är jag rädd att de inte ska se något.

Hoppas det går bra för dig också den här gången, det kanske är meningen nu

Tack o lycka till imorgon. Ja vi försökte inte bli gravida o det var väl lite dåligt tajmat igentligen men jag e glad för det. Det e ÖDET helt enkelt, menings att vi ska ha barnet. Jag håller tummar o får för er och för våran skull

TS går det inte att lägga till en bf lista fast i ditt startinlägg så slipper det bli så mycket att bläddra igenom

Shibby skrev 2015-02-02 14:02:47 följande:

Vi fick se ett hjärta ticka där inne , så nu håller jag tummarna för er skull också! 

Åhhh vad mysigt. Jag ska ringa gyn o be om vul ????
    TreA skrev 2015-02-02 20:45:28 följande:

Är det fler som känner att illamåendet kommer och går olika dagar?

Ja jag mår illa av o till o mest på kvällen. Idag stod det upp i halsen. När jag väntade mina grabbar spydde jag aldrig. Hoppas jag klarar mig nu oxå

Kan nån dubbelkolla o räkna ut vilken vecka jag e i.

Sista mensens första dag var 19:e dec. Blev gravid direkt efter cerazetten så jag vet inte cykeln längd men brukar ha 30 dagar o äl typ dag 16

Mira14 skrev 2015-02-02 22:20:22 följande:

Varför är det så många som gör tidiga ultraljud? Får man be om det?

Jag har två tidiga Mf bakom mig. Ett i v 5+3 och en i v 6+6 om jag minns rätt.

Jag vill göra det för att få se ett pickande ???? så kanske min största oro släpper

*pickande hjärta

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015