Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Är i v 4+1, pch mår hur bra som helst har lite molvärk då och då och ont i ryggen , kissar mer än innan men annars mår jag bra :D detta ska bli så spännande :D
Jättebra initiativ
Hur mår alla?
Jag är i vecka 4+4 och än känns det som en dans på rosor!
Är i vecka 4+3 just nu =)
Har väl mest bara ömma bröst och är mer kissnödig. Sen i övrigt mår jag toppen :)
Är väl i vecka 6 illamåendet kommer och då jag vet att jag hade det i min första graviditet tror jag att det kommer komma även i denna :)
Jag är bara så grymt rädd för missfall, sitter och oroar mig hela tiden för det. När man går på toa kollar man alltid efter blodfläckar. Känns sjukt (jag vill kunna njuta av graviditeten) men efter 2 missfall och ett ma är man väl inte den kaxigaste.
Man vill ju så gärna ha en liten :)
Hoppas ni alla har det bra!
Går allt som det ska tills v tolv, vilket jag hoppas och tror , kan man flyga då? Ska nämligen till Kina den 31 mars och vad jag räknat så kommer jag gå in i v 12 då... Eller man kanske ska ta det med barnmorskan?
Kina var planerat långt innan jag blev gravid ;p väldigt tråkigt om man knte kan åka nu när svärföräldrarna bjudit på visumet och halv flygbiljetten är betald :/
Kina var planerat långt innan jag blev gravid ;p väldigt tråkigt om man knte kan åka nu när svärföräldrarna bjudit på visumet och halv flygbiljetten är betald :/
Jag har också plussat i veckan :) enligt app har jag Bf 4/10. Vårt första barn, ska bli så spännande.
Mår riktigt bra, bara lite ömmande bröst.
Bf för våra oktoberbebisar!
25/9
Shibby
28/9
Längtan efter ett syskonMommy86
1/10
TreA
2/10
Floffeenanna tuva
3/10
mammaA93
4/10
Lillemy1980
Mira14
noorah
fröken JB
5/10
Tigerlilja86
Monsandahlia92
6/10
Sockersöt85
7/10
Truckdriverbruden
Lazmi
Marsvensson
Emelie23
8/10
Fröken Smilla
9/10
MiniQtheresepe
Jättebra initiativ
Hur mår alla?
Jag är i vecka 4+4 och än känns det som en dans på rosor!