Oktoberbebisar 2015
Jag kommer nog hänga här en del, Fick svagt streck igår men ska göra ett nytt imon:)
Jag kommer nog hänga här en del, Fick svagt streck igår men ska göra ett nytt imon:)
Nu har jag bokat tid hos barnmorska, känns mer verkligt och ska bli spännande att få hjälp att räkna ut bf utifrån mina förutsättningar.
Kina var planerat långt innan jag blev gravid ;p väldigt tråkigt om man knte kan åka nu när svärföräldrarna bjudit på visumet och halv flygbiljetten är betald :/
Ni som har barn sen innan svullnar ni upp mkt? Jag tycker jag blossar upp lite framåt kvällen. Min son sa för ett par dagar sen: Hur mår tjocka magen?! Och det va innan jag ens visste om min gravilitet.. Och är inte tjock i övrigt=)
Är det nån mer än jag som känner smärta i livmorden ibland? Känns som hugg i några sek sen släpper det.. Aldrig känt så innan från mina tidigare grav eller är det vanligt att känna så?
Nån som käkar vitaminer av något slag för gravida och iså fall vad?
Är ju lite dålig på grönsaker så jag funderar på att köpa några vitaminer
Jag äter aco gravid vitaminer, har gjort sen vi började planera barn. Är bra att få i sig framförallt folsyra i början av graviditeten så börja med det :)
Lämnar denna tråd idag. Andra missfallet (MA) i rad konstaterat skulle vara i vecka 8 idag men syntes bara en hinnsäck och inget foster denna vecka heller. Nu hoppas jag att det startar av sig själv ska tillbaka om 10 dagar och får tabletter annars. Så himla jobbigt.
Önskar er andra lycka till! Kram