Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Ååh då håller jag verkligen tummarna för att det går vägen nu då!
Det är mitt första också, vi försökte i över nio månader innan vi lyckades (i perspektiv till dig förstår jag att det inte var så länge;)) så jag går på rosa moln nu=)
I v 4+6 och plussade redan på bim -5. Vi har försökt i 1,8 år och med andra kuren pergotime och en spolning tog det sig :). Från Norrland 25 och 38
Bor också i Malmö :)
Malmö här.. :)
Går in i v6 nu (5+0) enligt appen.. Idag ska jag göra nytt försök att ringa bm har ju inte haft tur med deras telefontid haha :).. Mår fortfarande bra.. Det enda är riktigt ömma bröst (mest när man är utan bh) och hoppas mina nya sovbh:ar kommer idag :), sen lite molande värk. Inget illamående än som tur är men det kommer nog snart så får njuta på så länge jag kan ;)
Hoppas du når fram till dem idag :) jag har tid den 23 feb, känns som dagarna går så långsamt ;p jag mår också bra , har dock även ömma bröst , känns så konstigt detta, har inte förstått ännu.. Är lite mer kissig än annars och lite molvärk oså annars mår jag bra också :) är i v5(4+3) :)
Går in i v6 nu (5+0) enligt appen.. Idag ska jag göra nytt försök att ringa bm har ju inte haft tur med deras telefontid haha :).. Mår fortfarande bra.. Det enda är riktigt ömma bröst (mest när man är utan bh) och hoppas mina nya sovbh:ar kommer idag :), sen lite molande värk. Inget illamående än som tur är men det kommer nog snart så får njuta på så länge jag kan ;)
Vi fick också tid till inskrivning idag den 17:e ska vi dit. Dock så får vi inte UL då eftersom det ska göras i Malmö där vi har genomgått ivf-behandlingen. Hoppas slippa vänta allt för lång tid.
Jag är väldigt trött om dagarna. Men jag sover inte bra heller, så det är väl en ond cirkel. Kissar också mer och har molvärk. Lite illamående efter mat och på natten.