Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Ja haha har typ glömt hur det känns att inte vara täppt/snuvig ... ^^
Om du känner dig orolig så kan du alltid ringa och fråga. Men jag har alltid haft problem att hitta trevliga mottagningar tidigare, och när man fått nej på nej så intalar man sig istället att det är något ännu mer fel än man trodde från början.. :-P
Men det är alltid värt ett försök
Btw. Bf 25:e sep. Får jag vara kvar i gruppen?
Hej! Jag hoppar också in här om det är okej! Jag plussade i helgen och enligt beräkningar är jag i vecka 5 (4+6) med bf 6 oktober. Vågar knappt tro det trots 4 positiva tester! Har idag ringt till barnmorska och väntar på att bli uppringd senare under dagen. Jag undrar dock om det är för tidigt att boka tid hos bm?!
Som några av er andra skrivit har jag heller inga direkta symptom. Ömma bröstvårtor och halsbränna på nätterna (kan bero på annat men varit så i två veckor nu). Vill inte ha illamående, fasar inför det. En kompis mådde prima under hela graviditeten och ut kom en frisk tjej, så alla måste väl inte må dåligt.
Är jätteglad med ser inte fram emot en sommar som tjockis! Hihi
Åh grattis så underbart :D tog också 4 tester för jag knappt kunde tro på det haha.. Är i 4+4:) jag ringde bf efter att jag hade tagit 2 tester, har tid 23 feb:) har också bara ont i brösten, dem har blivit betydligt myclet större haha:p känns så konstigt.. Sen har jag molvärk ibland, lite humörsvängningar och trötthet , annars mår jag bra, fasar över illamåendet sen så hoppas man inte får det haha :)ja vacker kommer man nog inte känna sig i sommar(om allt går som det ska), men man får ju något fint för livet utav det som tur :)
Hej! Jag hoppar också in här om det är okej! Jag plussade i helgen och enligt beräkningar är jag i vecka 5 (4+6) med bf 6 oktober. Vågar knappt tro det trots 4 positiva tester! Har idag ringt till barnmorska och väntar på att bli uppringd senare under dagen. Jag undrar dock om det är för tidigt att boka tid hos bm?!
Som några av er andra skrivit har jag heller inga direkta symptom. Ömma bröstvårtor och halsbränna på nätterna (kan bero på annat men varit så i två veckor nu). Vill inte ha illamående, fasar inför det. En kompis mådde prima under hela graviditeten och ut kom en frisk tjej, så alla måste väl inte må dåligt.
Är jätteglad med ser inte fram emot en sommar som tjockis! Hihi
Btw. Bf 25:e sep. Får jag vara kvar i gruppen?
Jag fick inte tid för inskrivning förens 12 mars! Kommer du vara i vecka 12, kommer jag inte bli erbjuden kub då? Någon som vet? För i Stockholm ska man ju bli det vad jag har för mig.
Känns ju som en evighet kvar...