Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Shibby: Stort grattis till det pickande hjärtat! Vad skönt att allt såg fint ut!!!
Är det fler som känner att illamåendet kommer och går olika dagar?
Tror ni det är dåligt att inte känna sig gravid?
Jag har svullen mage men har matlust precis som vanligt, är inte trött snarare tvärtom. Inte illamående men inland värker det till i magen. Gick in i vecka 6 idag! Liiite ömma bröst men inte mer än innan mens. Brukar ha problem med finnar innan mens och runt ägglossning men ingenting nu. Jag hade förväntat mig att må dåligt vid det här laget
Mira14: Jag hoppas inte det! Jänner ungefär lika, har gjort idag iaf!
Vi fick se ett hjärta ticka där inne , så nu håller jag tummarna för er skull också!
Kan nån dubbelkolla o räkna ut vilken vecka jag e i.
Sista mensens första dag var 19:e dec. Blev gravid direkt efter cerazetten så jag vet inte cykeln längd men brukar ha 30 dagar o äl typ dag 16
Bor också i Malmö :)
Är det nån mer än jag som känner smärta i livmorden ibland? Känns som hugg i några sek sen släpper det.. Aldrig känt så innan från mina tidigare grav eller är det vanligt att känna så?