• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • TreA

Shibby: Stort grattis till det pickande hjärtat! Vad skönt att allt såg fint ut!!!

• TreA

Är det fler som känner att illamåendet kommer och går olika dagar?

• Mira14

Tror ni det är dåligt att inte känna sig gravid?

Jag har svullen mage men har matlust precis som vanligt, är inte trött snarare tvärtom. Inte illamående men inland värker det till i magen. Gick in i vecka 6 idag! Liiite ömma bröst men inte mer än innan mens. Brukar ha problem med finnar innan mens och runt ägglossning men ingenting nu. Jag hade förväntat mig att må dåligt vid det här laget

• TreA

Mira14: Jag hoppas inte det! Jänner ungefär lika, har gjort idag iaf!

• Silverguld
    TreA skrev 2015-02-02 20:45:28 följande:

Jag har inte haft något illamående ännu, men är däremot yr nästan hela tiden. Ibland måste jag stanna och hålla i något för att det känns som att jag ska svimma av yrsel.. Känns jätteläskigt!
  • Längtan efter ett syskon
    Shibby skrev 2015-02-02 14:02:47 följande:

Vi fick se ett hjärta ticka där inne , så nu håller jag tummarna för er skull också! 

Åhhh vad mysigt. Jag ska ringa gyn o be om vul ????
    TreA skrev 2015-02-02 20:45:28 följande:

Ja jag mår illa av o till o mest på kvällen. Idag stod det upp i halsen. När jag väntade mina grabbar spydde jag aldrig. Hoppas jag klarar mig nu oxå

Kan nån dubbelkolla o räkna ut vilken vecka jag e i.

Sista mensens första dag var 19:e dec. Blev gravid direkt efter cerazetten så jag vet inte cykeln längd men brukar ha 30 dagar o äl typ dag 16

• MissMs
    Marsvensson skrev 2015-02-02 06:32:29 följande:

Bor också i Malmö :)

åh, va kul med andra från Malmö.. :)

är lite förrvirrad med dessa "gravidveckor" och hur man räknar! Hade min första dag på mensen 30/12-2014, och enligt gravid-appen så är jag i vecka 5, men jag tog ägglossningstest den 15/1- 15, då den gav fullt utslag, så det betyder ju att jag bara är i vecka 2?
    eller hur räknar man egentligen...
  • mommy86

Är det nån mer än jag som känner smärta i livmorden ibland? Känns som hugg i några sek sen släpper det.. Aldrig känt så innan från mina tidigare grav eller är det vanligt att känna så?

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015