Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Ja eller hur :D
Ja men barnmorskan osv räknar alltid veckorna från första dagen man hade sin senaste mens :) jag hade min senaste mens första dag den 2 jan så är i v 5(4+3) :)
åh, va kul med andra från Malmö.. :)
är lite förrvirrad med dessa "gravidveckor" och hur man räknar! Hade min första dag på mensen 30/12-2014, och enligt gravid-appen så är jag i vecka 5, men jag tog ägglossningstest den 15/1- 15, då den gav fullt utslag, så det betyder ju att jag bara är i vecka 2?
eller hur räknar man egentligen...
Precis som dahlia92 skrev :) tycker också det är lite klyddigt haha..
åh, va kul med andra från Malmö.. :)
är lite förrvirrad med dessa "gravidveckor" och hur man räknar! Hade min första dag på mensen 30/12-2014, och enligt gravid-appen så är jag i vecka 5, men jag tog ägglossningstest den 15/1- 15, då den gav fullt utslag, så det betyder ju att jag bara är i vecka 2?
eller hur räknar man egentligen...
Varför är det så många som gör tidiga ultraljud? Får man be om det?
Vad kul, då är det andra gången gillt för dig nu då, spännande! :) Känns graviditeten typ samma som förra gången eller det är mycket som är olika?
Är det fler som känner att illamåendet kommer och går olika dagar?
Är det någon mer än mig som är snuvig /täppt i näsan sen ni plussade?
Varför är det så många som gör tidiga ultraljud? Får man be om det?
Är det någon mer än mig som är snuvig /täppt i näsan sen ni plussade?
Ja! Haha!