Anonym (Rädd) skrev 2018-02-07 07:24:10 följande:
Tack snälla ?? är så rädd så rädd för på torsdag, kan inte äta, inte sova. Hört skräckhistorier om medicinen man tar. Borde ju känna när fostret kommer ut. Gud får panik
Gud stackars förstår dig. Jag hade kännt likadant. Vore jättebra om andra som varit med om exakt detta skulle kunna berätta sina erfarenheter och förhoppningsvis kunna stödja dig på något sätt! Har du hittat nån tråd om detta? Alltså inte bara skräckhistorier..även om alla berättelser gällande detta är svåra o tunga.
Mina mf har varit så tidiga så det går inte att jämföra alls. Min mamma fick 7mf innan hon fick mig äldsta i v15. Nåt av fostren kom i toaletten. Hon hade tagit med det till sjukhuset men dom hade inte sett nåt fel med det. Fattar inte hur hon kunde vara så kontrollerad o fixa det..men hon e en sån person.. När jag fick en kraftig blödning i v 10 en gång så körde hon mig till sjukhus och sa när jag frågade att mf hon hade i den tiden inte gjorde så ont. Men det är nog tyvärr väldigt olika.. Just cytotec har jag hört mkt olika om. Vissa verkar få välja att åka hem o sen komma tillbaka. Själv hade jag velat stanna kvar på sjukhuset så att man har stöd o hjälp om det kommer igång tidigare än beräknat. Hur har dom sagt att du ska göra?