• Anonym (Nelle)

någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?

Jag skrapades för en dryg vecka sedan i vecka 11 efter att graviditeten avstannat i vecka 6 och nu tänkte vi köra igång och försöka oss på en ny graviditet på en gång. Men denna gång känner jag mig inre lika kaxig. Oron över att det ska hända igen finns med och det skulle vara skönt att dela tankar med andra som upplevt samma på vägen.

• Svar på tråden någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?
  • Tumvante

ÄL idag (antagligen) och rajtan tajtan ikväll. Bara att bli nervös och förväntansfull igen... denna gång med IVIg effekt...

• Anonym (Rädd)

Är helt förstörd, skulle göra ett vanligt kub idag v 11+5. Då såg hon inga hjärtslag. Detta är mitt 4 missfall. Hade äntligen börjat hoppas. Är helt förstörd

• 3hjärtan
    Anonym (Rädd) skrev 2018-02-05 10:00:17 följande:

Är helt förstörd, skulle göra ett vanligt kub idag v 11+5. Då såg hon inga hjärtslag. Detta är mitt 4 missfall. Hade äntligen börjat hoppas. Är helt förstörd

Men nej. Det får inte vara sant. Har du haft symtom?
  • Anonym (Rädd)
    3hjärtan skrev 2018-02-05 10:56:21 följande:

Men nej. Det får inte vara sant. Har du haft symtom?

Inga alls, var in förra måndagen å då såg allt bra ut
  • 3hjärtan
    Anonym (Rädd) skrev 2018-02-05 11:17:42 följande:

Inga alls, var in förra måndagen å då såg allt bra ut

Vilken marddröm. Beklagar så mkt
  • Anonym (Rädd)

Vet inte ens vad jag ska göra med fostret jag kommer blöda ut? Ska jag spola ner det? Vad gör man,?

• Anonym (Rädd)

Vet inte ens vad jag ska göra med fostret jag kommer blöda ut? Ska jag spola ner det? Vad gör man,?

• 3hjärtan
    Anonym (Rädd) skrev 2018-02-05 20:52:57 följande:

När du är så långt gången så görs det på sjukhuset.

Pratade ni inget om det?
  • Tumvante
    Anonym (Rädd) skrev 2018-02-05 20:53:02 följande:

Beklagar verkligen

Tänker också att du bör få hjälp med att få ut det. Har du en trädgård eller dina föräldrar har hade jag begravt.

Stora kramar!
  • Anonym (trasig)

Åh herregud nej!!! :( :( :(

Men vad gick fel så sent? Dom borde kanske undersöka fostret om dom tar ut det på sjukhuset? Beklagar så otroligt mkt! Kan inte ens föreställa mig! :(

Tänkte skriva nåt mer men kom helt av mig..så ledsen! En jättekram till Dig

Svar på tråden någon mer som nyligen fått missfall/MA och vill följas åt till ny graviditet?