PaLo skrev 2015-03-16 20:23:31 följande:
Hur går det för er som plussat efter missfallet?
Går graviditeten framåt som den ska?
Själv var jag hos BM idag och har nu bokat tid för VUL 22/4. Kommer om allt går vägen vara i vecka 10 då (tror vi). Men efter två MA på raken känner man sig ju inte direkt hoppfull.. vågar liksom inte..
Hur känner ni rent mentalt? Har ni kunnat ta till er denna graviditet? Eller väntar ni missfall istället för barn? Jag lever i något slags limbo just nu. Känner varken eller liksom..
Vi är antagligen i samma vecka PaLo! Fick också plus utan mens emellan MF som jag hade 27/1
Jag vet inte hur det går, tror det framåt iaf. Men jag vågar inte hoppas för mycket. Sist kom MF i vecka 6+2, det känns som en magisk gräns om jag passerar det denna gång (när det nu är?!) , men sen är det ju massa veckor kvar till vecka 12 och vågar man vara lugn då denna gång? Jag känner mig lite rädd varje gång jag går på toa, minns kallduschen som kom över mig sist när det kom blod.
Jag försöker att inte tänka på att jag är gravid utan försöker hålla kvar vid att "det blir barn när det är meningen att det ska bli barn" ifall det skulle gå illa denna gång med. Men visst seglar jag iväg i tankarna och tänker på att i november blir det kanske tillökning