knaappeen skrev 2015-04-19 22:46:48 följande:
Är det bara jag som känner mig otroligt ensam i sorgen efter MA o kampen mot ett nytt plus efter det?
Sambon verkar inte alls berörd o tkr bara jag är överdriven o löjlig typ.
Han är aldrig stöttande undeer mina dåliga dagar. Säger bara att jag aaaaalltid har dåliga dagar o attdetatt det är drygt..han kan aldrig vara m o trösta o stötta.känner mi bara så ensam o har ingen vän direkt o ringa o gråta uut hos, vilket jah verkligen hade behövt dessa dagar.....
Jag känner precis som du. Visserligen har jag vänner att prata med och det gör jag också. Men jag vill ju egentligen bara prata med "honom"...
Jag har
t.om. pratat med en kurator och det kändes jätteskönt till en början... Men hinner tiden går inser jag att det BARA är honom jag vill prata med och det går inte.
Vi förstår inte varann och han verkar inte ha något som helst behov av att prata om det, så han drar därför heller aldrig upp det.
Vilket får mig att känna mig som en "tjatmorsa" varje gång jag vill diskutera och älta...
Eftersom vi inte verkar kunna få barn på naturlig väg så får vi dessutom betala för den hjälpen vilket har kört våren ekonomi i botten, vilket inte direkt bättrar på relationen...
Så just nu är allt skit på den fronten kan man väl säga!