BF September 2015 Andra barnet
Hej!
Någon som vill följas åt under denna underbara resa?
Hej!
Någon som vill följas åt under denna underbara resa?
Fia88: Ok. Förstår att du vill vänta, kan ju vara väldigt svårt att förklara för barn om något mot all förmodan skulle gå fel! Håller alla tummar å tår för att det går lika bra den här gången som med er dotter!
LitetFrö: Grattis och välkommen :)
Hallå. Hoppar gärna in här. Plussade för en vecka sen. Har en son innan son blir 2 i sommar.otroligt spännande att vara gravid igen. Hoppas bara allt går vägen! Har en jobbig oroande känsla. Hoppas det går över snart!
Hejsan!
Jag vill gärna hänga med er fina mammor här i tråden!
Fick plus i tisdags, ca bim+2. Bf nånstans runt 21 september. Det blir vårt andra barn, har en pojke, Theo, som är 19 månader. Vi vill gärna ha ganska tätt mellan barnen och är så glad att det gick fortare denna gången.
Har inte så mycket symptom, har haft lite molvärk, är tröttare och har redan känt av vad jag tror är foglossning (!) hua.
Har inte hunnit läsa igenom alla inlägg än, men det ska jag göra.
Ha en skön fredagskväll!
Hej och välkommen! :)
Kul, jag har också bf kring den 21 september och har EXAKT samma symptom som dig. Hoppas för vår skull att vi slipper foglossningen än på länge. För antar att du som jag hade elak sådan förra graviditeten, om du redan känner av den :(
Vad skönt att här finns någon annan som varit med om samma sak.
Jag har en son på snart fem år. Skulle h syskon till honom men fick då druvbörd där min då hann sprida sig till lungorna (12 metastaser). Fick gå på cellgifter i 5 månader=(
Är nu gravid igen och ska på ul i vecka8. Hoppas så att det är en bebis.
Va det bara extrakoller till v 13? hur många ul fick du göra extra?
När fyller din dotter? Vår son blir 1 12 Mars :)
Vart hittar man sånna tröjor :)?
Är det någon mer som drömmer mycket nu? Jag drömmer väldigt konstiga och ofta rätt obehagliga drömmar just nu. Inga drömmar om graviditeten, men massa andra drömmar
Hej på er!
Jag hänger också med här. Har en dotter som blir ett år i mars och väntar nu tvåan med bf 7 sept. Spännande ????